آموزش زبان بین‌المللی به اعضای جوانان هلال‌احمر ۸ استان کشور

۲۲ آبان ،

58-63.jpg

معاون امور دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از آموزش زبان انگلیسی به اعضای این سازمان در هشت استان کشور خبرداد و گفت: این طرح تحت عنوان «زبان دوم، ابزاری برای توسعه» اجرا می‌شود.

جوادی در گفت و گو با خبرنگار «جوانان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هدف از اجرای این طرح را تربیت نیروی‌های کارآمد و آشنا به زبان بین‌المللی برای ارتقای سطح مداخلات اجتماعی اعضا در بلایا و سوانح خواند و افزود: اعضای فعال سازمان جوانان هلال‌احمر از هشت استان کشور برای آموزش زبان انگلیسی انتخاب شده‌اند.

وی با بیان اینکه استان‌های حاضر در این طرح نیز بر اساس گردشگرپذیری و میزان اتفاق‌خیزی انتخاب شده‌اند ادامه داد: اعضای استان‌های فارس، خراسان‌رضوی، اصفهان و گلستان به عنوان استان‌های گردشگرپذیر در این طرح حضور دارند.

جوادی یادآور شد: اعضای استان‌های کرمان، آذربایجان‌شرقی، سیستان و بلوچستان و همدان به عنوان استان‌های اتفاق‌خیز کشور در این طرح شرکت داده شده‌اند.

معاون امور دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: در مجموع ۱۱۰ عضو این سازمان برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی در نظر گرفته شده‌اند.

جوادی، افزایش سطح آگاهی، ایجاد ارتباط، انتقال و تبادل اطلاعات با اعضای جمعیت‌های دیگر و توسعه مشارکت اعضا در عرصه خدمات اجتماعی و بشردوستانه را از اهداف اختصاصی طرح «زبان دوم، ابزاری برای توسعه» عنوان کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.