آموزش های کاربردی در خانه فرهنگ امیرکبیر

خیاطی، روبان دوزی، فوریت های پزشکی و…

جام جم آنلاین: خانه فرهنگ امیرکبیر با هدف کمک به اقتصاد خانوار آموزش های کاربردی متنوعی برای خانواده ها و به ویژه بانوان خانه دار در تابستان برگزار می کند.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تهران، شمع سازی ، سفره آرایی ، قالیبافی ، ساخت جعبه کادویی، عروسک سازی، هویه کاری، شیرینی پزی، آشپزی، خیاطی، روبان دوزی و فوریت های پزشکی از جمله هنرهای دستی و کاربردی است که در خانه فرهنگ امیرکبیر به علاقمندان ارایه می شود.

بر اساس این گزارش، در دوره های خیاطی خانه فرهنگ امیر کبیر، بانوان علاقمند با انواع روش های خیاطی و آخرین متدهای خیاطی پیشرفته و حرفه ای برای دوخت هر نوع لباس آشنا می شوند.

این گزارش می افزاید: دوره فوریت های پزشکی نیز با همکاری انجمن پرستاری برگزار می شود و در خاتمه دوره گواهینامه معتبر در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در کلاس ها و برنامه های یاد شده می توانند به نشانی شهرک گلستان (شهرک راه آهن)، بلوار امیرکبیر، انتهای بلوار کاج ، سروستان یازدهم، شماره ۶، خانه فرهنگ امیرکبیر مراجعه نموده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۴۴۷۲۸۰۱۷ و ۴۴۷۲۸۰۱۸  تماس بگیرند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.