آموزش و پرورش سرمایه دارترین دستگاه کشور است – اخبار اجتماعی

وزارت آموزش و پرورش سرمایه دار ترین دستگاه و نهاد تربیتی در هر کشور است که رشد و تعالی آن موجب رشد و تعالی جامعه جهانی خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از  مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، رخساره فضلی ، مشاور معاون آموزش ابتدایی و رئیس گروه سیاستگذاری و نظارت پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش در جلسه هماهنگی برگزاری هفته ملی کودک که در سالن اجتماعات پردیس دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: کیفیت بخشی آموزشی در راس اقدامات وزارت آموزش و پرورش است و این معاونت در تلاش است حتی یک کودک لازم التعلیم نیز از حضور در مدرسه محروم نشود.
وی تصریح کرد: اجرای طرح هایی همچون ارزشیابی کیفی- توصیفی در دوره ابتدایی و آموزش آداب و سبک زندگی اسلامی از جمله اقداماتی است که با اجرای آن قصد داریم دانش آموز نمونه اسلامی و ایرانی تربیت کنیم.
مشاور معاون آموزش ابتدایی با اشاره به اینکه استقرار نظام آموزشی جدید درنظام تعلیم و تربیت از جمله اقدامات تحولی وزارت آموزش و پرورش است که آثار و برکات فراوانی بدنبال خواهد داشت، اضافه کرد: با اجرای دقیق و بند بند سند تحول بنیادین که از ابتدای مهر ماه امسال آغاز شده است، بدنبال تربیت دانش آموزانی خلاق، متفکر ، ماهر و پرسشگر در جامعه هستیم که حضور یک سال بیشتر دانش آموزان در دوره ابتدایی فرصت لازم برای تحقق این موضوع را فراهم می کند.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته ملی کودک افزود: از ۱۵ تا ۲۱ مهرماه به عنوان هفته ملی کودک نامگذاری شده است و در این راستا وزارت آموزش و پرورش با همکاری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بهزیستی برنامه های متنوعی را پیش بینی کرده است که در مدارس اجرا خواهد شد.
 


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.