آموزش ۱۰ هزار تهرانی با روش های جدید مهارتی – اخبار اجتماعی

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران گفت: با اجرای طرح استادی در تهران ۱۰ هزار نفر از جوانان مهارت های فنی و حرفه ای نوین را کسب کرده و زمینه اشتغال در بخش های غیر دولتی نیز فراهم می شود.

حمیدرضا خانپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: دوره های مهارت آموزی به روش استاد شاگردی در واحدهای صنفی، تولیدی، خدماتی و صنعتی استان تهران اجرایی شده است.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه پیشنهاد این طرح از سوی سازمان فنی و حرفه ای کشور ارایه و از سوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی حمایت و با همکاری معاونان مجموعه سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شده است افزود: در این طرح کسب تجربه و اشنایی با محیط کسب و کار واقعی، انتقال شایستگی های مربوط به شغل از استاد کار به شاگرد و آماده سازی شاگرد برای ورود به عرصه اشتغال و کارآفرینی ارتقای توانمندی های حرفه ای جوانان معطوف به نیاز بازار کار در نظر گرفته شده است.
 
وی تاکید کرد: با اجرای این طرح بیش از ۱۰ هزار نفر از جوانان در سطح استان مهارت های فنی و حرفه ای را به روش استاد شاگردی نوین کسب می کنند و زمینه اشتغال در بخش های غیر دولتی برای آنها فراهم می شود.
 
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: تمامی واحدهای صنفی، خدماتی، تولیدی و صنعتی می توانند به مرکز آموزش فنی و حرفه ای از چگونگی اجرای طرح و نحوه درخواست و تشکیل پرونده مراجعه کنند./ز


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.