آموزه های عاشورا از زبان مردم در “دوربین ۷” نقل می شود

۰۲م آذر ،

ویژه برنامه مستند گزارشی “دوربین ۷” که در ایام محرم در ۵ نوبت از شبکه آموزش پخش می شود، آموزه های عاشورا را از زبان مردم به عزاداران حسینی هدیه می کند.

محمد خدادادی تهیه کننده این برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: “دوربین ۷” در این ایام به سراغ مراکز آموزشی چون دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه امیر کبیر، دانشگاه علم و صنعت و مدارس مختلف در سطح شهر رفته که در آن شورو حال حسینی در بین عزاداران سالار شهیدان را به تصویر می کشند.

وی در ادامه گفت: آموزه های عاشورا از زبان مردم برای مردم، چگونگی قرار دادن فرهنگ حسینی در سبک زندگی و زنده نگه داشتن عاشورا در تمامی مراحل زندگی از دیگر بخش های این مستند گزارشی “دوربین ۷” است.

خدادادی با اشاره به این که در این برنامه دقایقی با مراکز سالمند و کودکان بی سرپرست را به تصور کشیده می شود، گفت: مسابقه ای با عنوان “دل نوشته های شما” در ایام عزاداری سالار شهیدان شور و حال این ایام را در قالب واژگان به صورت زیر نویس نشان می دهد؛ این مسابقه در سال قبل حدود ۲۰ هزار پیامک توسط مخاطبان ارسال شد و امسال نیز در جهت اشاعه فرهنگ عاشورایی این مسابقه برگزار می شود.

وی بیان کرد: مخاطبان می توانند شور و حال خود را پیرامون عزاداری سالار شهیدان و فلسفه عاشورا از طریق پیام کوتاه ۳۰۰۰۰۷۰۰ به ” دوربین ۷″ ارسال کنند که در پایان این ایام به ۳۰ نفر برگزیده هدایایی اهدا می شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.