آمیتاب باچان و پسرش در تشییع راجش خانا+عکس

پیکر راجش خانا(Rajesh khana)، صبح امروز در بمبئی تشییع شد.در مراسم تشییع وی میلیونها هندی حضور داشته و در میان انبوه جمعیت آمیتاب باچان و پسرش ارشدش،آبیشک باچان به چشم می خوردند.

— – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —

آمیتاب باچان و پسرش در تشییع راجش خانا

پیکر راجش خانا(Rajesh khana)که نخستین سوپر استار سینمای هند لقب داشت روز چهارشنبه در خانه اش درگذشته بود،امروز در بمبئی تشییع شد.

به گزارش ممتازنیوز، در مراسم تشییع وی میلیونها هندی حضور داشته و در میان انبوه جمعیت آمیتاب باچان و پسرش ارشدش،آبیشک باچان به چشم می خوردند.

هنگام مرگ این بازیگر مشهور،همسر سابق او دیمپل کاپادیا(بازیگر ) دخترش توینکل خانا(بازیگر) در کنار او بودند.طی هفته های گذشته بارها راجش خانا به بیمارستان منتقل و بستری شد.او به بیماری کلیوی مبتلا بود.

راجش خانا تنها بازیگری از سینمای هند است که ۱۵ فیلم موفق و پرفروش به طور پیاپی(۱۹۶۹تا ۱۹۷۲) در کارنامه اش دارد. او در دوران فعالیت اش در سینمادر ۱۶۰ فیلم نقش آفرینی کرد .
وی به دوران اوج دیو آنند پایان داد و با  آمدن آمیتاب باچان وتصویر قهرمانانه ی  یک جوان عصبی دورانش به سرآمد.اما به بازیگری تا سالهای اخیر ادامه داد.

راجش خانا که میان دوستداران و مردم کشورش به «کاکا» شهرت داشت مقابل  بسیاری از ستارگان زن زمان خودش خوش درخشید.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۸۵ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۳۱ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , آمیتاب باچان, آمیتاب باچان و پسرش, بمبئی, تشییع راجش خانا, راجش خانا, میلیونها هندی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.