‘آنتوان و مسافر کوچولو’ و ‘خرس’ به صحنه رفتند

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، این دو اثر نمایشی اجرای خود را از روز گذشته(سه شنبه) آغاز کردند.

در ‘آنتوان و مسافر کوچولو’ که ساعت ۲۰ به مدت ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۰ هزار تومان به صحنه می رود، سیاوش چراغی پور و باران چراغی پور بازی می کنند.

نمایش ‘خرس’ نوشته ‘آنتون چخوف’ نیز ساعت ۱۹ به مدت ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت هشت هزار تومان، میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

اصغر همت، لیلا برخورداری، مهدی زمین پرداز، مرجان قمری و حامد پشتیبان در ‘خرس’ ایفای نقش می کنند.

** ‘تجربه های اخیر’ به صحنه می رود

گروه تئاتر ‘بی.ای.تی’ تمرینات مجدد خود را برای اجرای عمومی نمایش ‘تجربه های اخیر’ در مرداد ، در بابل آغاز کرده است.

‘تجربه های اخیر’ نوشته امیررضا کوهستانی و به کارگردانی محمد شجاعی است که برای اولین بار، سال ۱۳۸۸ در بابلسر به اجرای خصوصی در آمد و در سال ۱۳۸۹ در یازدهمین همایش تئاتر جوان قزوین شرکت داشت.

این نمایش روایتی زنانه از وقایع چند نسل یک خانواده بر بستری صد ساله است که با بازی مهدی سقا، روجا رنجبر، مژده قربانی، نگار رحمان زاده، مینو طوسی و محمد رشیدا به اجرا در می آید.

نمایش ‘تجربه های اخیر’ از ۱۱ مرداد ماه ساعت ۱۸ در مجتمع سینمایی اداره ارشاد شهر بابل به صحنه می رود.

** اجرای ویژه ‘خداحافظ راکن پیر’ برای هنرمندان

نمایش عروسکی ‘خداحافظ راکن پیر’ به کارگردانی فهیمه و سیما میرزاحسینی فردا(پنجشنبه) ویژه هنرمندان و دست اندرکاران تئاتر کودک و نوجوان اجرا می شود.

این نمایش که در مرکر تولید تئاتر کانو پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می رود، روز پنجشنبه علاوه بر اجرای عادی خود در ساعت ۱۹، یک اجرای ویژه در ساعت ۲۰ برای هنرمندان و دست اندکاران تئاتر کودک ونوجوان خواهد داشت.

‘خداحافظ راکون پیر’ براساس داستانی از ‘کلر ژوبرت’ با همین نام نوشته شده که در آن، هفتمین جوجه طوطی دوست ندارد به دنیا بیاید و راکون پیر برای او از زیبایی های دنیا می گوید تا بالاخره جوجه از پوسته تخم مرغی اش خارج شده و متولد می شود اما همانطور که روزها می گذرد و جوجه بزرگتر می شود راکون پیر هم پیر و پیرتر می شود تا اینکه یک روز … .

گروه درخت سیب با بهره گیری از طراحی صحنه ویژه و چند وجهی که در آن انواع عروسک های قابل حرکت روی میز (تاپ تیبل) و سایه بکار گرفته شده اند دنیایی شگفت انگیز و بسیار شاد برای کودکان خلق کرده اند.

‘خداحافظ راکون پیر’ تا پایان تیر ماه در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه است.

فراهنگ ** ۹۲۶۶ ** ۱۰۷۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۴۳۵۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.