آنتونیو سیموئز:پول های تیم ملی خرج بازیکن هایی شدند که به تیم ملی پشت کردند؟

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – دوباره موج انتقادها از تیم ملی بالا گرفته است. این بار محمدرضا رحیمی عضو هیات رئیسه فدراسیون و مدیر باشگاه سپاهان است که لب به انتقاد گشوده و حرف هایش دلخوری کادرفنی تیم ملی را به همراه داشته است.

به گزارش ممتاز ؛ بعد از بیانیه کارلوس کروش دربارهٔ اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال مسئولیت گفته های شان را بر عهده بگیرند او از سوی تعدادی از مدیران لیگ برتری از جمله محمدرضا رحیمی ، مدیرعامل سپاهان و امیر عابدینی قرار گرفت. حرف های تند رحیمی اما واکنش همکاران سرمربی سرشناس تیم ملی را هم به همراه داشت. آنتونیو سیموئز دستیار اول کارلوس که یکی از نوابغ فوتبال دنیاست حالا به نقل از های رحیمی پاسخ می دهد. حرف هایی که پر است از نکات کلیدی و واقعیت هایی تلخ از فوتبال ایران. دربارهٔ فدراسیونی که هیچ بودجه دولتی در اختیار ندارد و بی پناه مانده اما تیم های دولتی باشگاهی سهمی بی پایان از بودجه ای می گیرند که باید صرف شادابی و نشاط همه مردم کشور شود. او در واکنش به حرف های رحیمی به خبرآنلاین می گوید:« بله او راست می گوید ما باید به تاریخ های بازی ملی از سوی فیفا احترام بگذاریم. البته اگر بتوانیم اردوهای مان را برگزار کنیم. نمی دانم آقای رحیمی چرا اصلا نگران این نیستند که دو اردوی تیم ملی لغو شده و فرصت دو کمپ و ۴ بازی دوستانه برای آماده سازی تیم ملی از دست رفته است. اردوهای ما لغو شده چون فدراسیون پولی ندارد و از سوی نهادهایی که باید به این تشکیلات کمک شود پولی نبوده که به آنها برسد. پول نیست چون این پول ها صرف هزینه قراردادهای هنگفت بازیکنانی شده که به تیم ملی پشت کردند و تیم ملی کشورشان را تنها گذاشتند.این طور نیست آقای رحیمی؟»
او که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و حضور با پرتغال رویایی جام جهانی ۱۹۶۶ را دارد و همراه با اوزه بیو یکی از اسطوره های تاریخ فوتبال پرتغال و اروپا محسوب می گردد که نامش هنوز به عنوان جوان ترین پدیده لیگ اروپا در تالار افتخارات فیفا و یوفا ثبت شده ، با اشاره به اهمیت برنامه های آماده سازی تیم ملی می گوید:«تیم ملی برای آماده سازی نیاز به بازیکن و اردو دارد. ما چه زمانی باید بازیکنان مان را در اختیار داشته باشیم. فعلا که دو اردوی مان به سبب بی پولی لغو شدند بعد هم که اصرار دارید تا قبل از بازی های جام جهانی لیگ و بازی های تان را با ملی پوشان ادامه بدهید. اتفاقا کادرفنی اهمیتی ویژه برای بازی های لیگ قائل است و اصرار دارد تا بازی های لیگ برگزار شوند اما مدام داریم این را می پرسیم که تیم ملی و نتایجش در جام جهانی چقدر برای شما اهمیت دارد. چیزی که خواسته عمومی مردم است برای تان کجا قرار می گیرد؟ این تیم بدون تمرینات مستمر نمی تواند در جام جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد. ما دنبال داشتن تیمی قوی در جام جهانی هستیم که زنگ تفریح نباشد. اگر قرار نیست بازیکنان را به تیم ملی بدهید هم اشکالی ندارد . این کار را نکنید اما از همین حالا رو به مردم بایستید و با شهامت بگویید نتایج تیم ملی را بر عهده می گیرید. سببی ندارد مدام گناه تصمیمات تان را گردن کادرفنی بیاندازید.»
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.