آنتونیو سیموئز: نفر اول کادر فنی در مسابقات غرب آسیا کروش است نه من

۳۰ آبان ،

مربی تیم ملی فوتبال ایران با رد تمام شایعات اخیر، از بازگشت زودهنگام کروش به تهران خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال کشورمان هفته قبل با قبول یک شکست خانگی مقابل ازبک ها راه خود را برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ برزیل دشوار کرد تا طبق عادت همیشگی کارمان برای رسیدن به جام جهانی به اما و اگر کشیده شود. با این حال ملی پوشان کشورمان کمتر از سه هفته دیگر باید در مسابقات قهرمانی فوتبال غرب آسیا به مصاف حریفان خود بروند. این مسابقات که با شرکت یازده تیم به میزبانی کشور کویت برگزار خواهد شد می تواند فرصتی مناسب برای درخشش جوانان کشورمان باشد.

آنتونیو سیموئز مربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به شایعات اخیر مبنی بر عدم حضور کارلوس کروش روی نیمکت تیم ملی در این مسابقات گفت: «قطعا کسی که به عنوان سرمربی تیم و نفر اول کادر فنی در مسابقات قهرمانی غرب آسیا روی نیمکت خواهد نشست خود کروش است و قرار نیست که در این بازی ها من جایگزین او شوم.»

او ادامه داد: «از همان ابتدا هم قرار بود که در این مسابقات خود کروش تیم را رهبری کند و به هیچ وجه حرفی از حضور من به عنوان نفر اول کادر فنی به میان نیامد.»

دستیار اول کارلوس کروش در پایان گفت: «ما با هم حرف زدیم و قرار شد که او به زودی به ایران برگردد. کارلوس طی چند روز آینده در ایران خواهد بود.»

تیم ملی فوتبال کشورمان که با ۴ عنوان قهرمانی لقب پرافتخارترین تیم مسابقات غرب آسیا را یدک می کشد، در این دوره با تیم های عربستان، بحرین و یمن هم گروه است و در اولین بازی خود باید به مصاف شاگردان فرانک رایکارد برود.


sadkhabar.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.