آنتونی هاپکینز به فیلم «حضرت نوح» پیوست

سینما پرس-گروه سینما/ آنتونی هاپکینز برای بازی در فیلم سینمایی «حضرت نوح» به کارگردانی دارن آرونوفسکی قرارداد امضا کرده است.او در این فیلم با راسل کرو و جنیفر کانلی هم بازی می شود.

به گزارش سینما پرس، دارن آرونوفسکی؛ کارگردان فیلم سینمایی «حضرت نوح» (Noah) روز گذشته اعلام کرد که آنتونی هاپکینز برای بازی در نقش «متوشالح» در این پروژه سینمایی قرارداد امضا کرده است.

«متوشالح» از شخصیت های اساطیر سامی، پسر خنوخ و پدر لمک و جد اعلای حضرت نوح است. طوفان نوح همزمان با مرگ او رخ داد و «متوشالح» در سن ۹۶۹ سالگی مرد. او در بین شخصیت های عهد عتیق بیشترین عمر را کرده است.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایندی وایر، مسئولان سازنده فیلم سینمایی «حضرت نوح» پیش از این نیز اعلام کرده بودند که راسل کرو؛ بازیگر فیلم های سینمایی «گلادیاتور» (Gladiator)، «استاد و فرمانده: سمت دور دنیا» (Master and Commander: The Far Side of the World) و «رابین هوود» (Robin Hood) برای بازی در فیلم سینمایی «حضرت نوح» قرارداد امضا کرده است.جنیفر کانلی؛ بازیگر فیلم های سینمایی «رکوئیم برای یک رویا» (Requiem for a Dream)، «یک ذهن زیبا» (A Beautiful Mind) و «هالک» (Hulk) نیز دیگر بازیگری است که در فیلم سینمایی «حضرت نوح» ایفای نقش می کند.

علاوه بر آنتونی هاپکینر، راسل کرو و جنیفر کانلی، چهره های سینمایی دیگری مانند ری وینستون، اما واتسون، لوگان لرمن، داگلاس بوث و ری وینستون دیگر بازیگرانی هستند که تا به امروز حضورشان در فیلم سینمایی «حضرت نوح» قطعی شده است.

جان لوگان؛ فیلمنامه نویس فیلم های سینمایی «آخرین سامورایی» (The Last Samurai)، «گلادیاتور» (Gladiator) و «خلبان» (The Aviator) به همراه آرونوفسکی و آری هندل فیلمنامه فیلم سینمایی «حضرت نوح» را براساس کتاب مقدس «انجیل» می نویسند و دارن آرونوفسکی؛ کارگردان فیلم های سینمایی «مرثیه ای برای رویا» (Requiem for a Dream)، «کشتی گیر» (The Wrestler) و «قوی سیاه» (Black Swan)نیز ساخت این فیلم سینمایی را برعهده دارد.

دارن آرونوفسکی و اسکات فرنکلین تهیه کنندگان فیلم سینمایی «حضرت نوح» هستند و شرکت های فیلمسازی «پارامونت پیکچرز» و «نیو رجنسی» نیز مسئولیت اکران این فیلم سینمایی در آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان را برعهده دارند.

آرونوفسکی پیش از این درباره کارگردانی فیلم سینمایی «حضرت نوح» گفته بود: از زمان کودکی تا به امروز، داستان حضرت نوح همیشه روی من تاثیر گزار بوده است. نسل های زیادی این فیلم حماسی را در آینده تماشا خواهند کرد و امیدوارم که بتوانم این داستان را به زیبایی هرچه تمام تر روی پرده نقره ای سینماها ببرم.

 بنابر اظهارات دست اندکاران  «حضرن نوح»، این فیلم سینمایی در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی (بهار سال ) روی پرده سینماهای سراسر جهان می رود.آنتونی هاپکینز که در سال ۱۹۹۲ میلادی برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «سکوت بره ها» (The Silence of the Lambs) موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است، پیش از این در فیلم های سینمایی مطرح و برجسته «باقی روز» (The Remains of the Day)، «مرد فیل نما» (The Elephant Man)، «هانیبال» (Hannibal) و «اژدهای سرخ» (Red Dragon) ایفای نقش کرده است.

انتهای پیام/ ع م

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۱۰۶


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.