آنتونی هاپکینز: جایزه اسکار بیشتر یک رقابت در شهرت است تا یک جایزه واقعی سینمایی

۰۱م آذر ،

“آنتونی هاپکینز”، بازیگر فیلم «هیچکاک» فرآیند اعطای جایزه اسکار را «مشمئزکننده» دانست.

به گزارش ایسنا، “آنتونی هاپکینز”، بازیگر اسکاری و سرشناس اهل ولز که یکی از بخت‌های دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر امسال است، فرآینده مراسم اسکار را در تعارض با خلق و خوی خود دانست.

“هاپکینز” که یک‌بار برای فیلم «سکوت بره‌ها» موفق به کسب جایزه اسکار و چهار بار نیز جایزه بهترین بازیگری بافتا را از آن خود کرده است، برای ایفای نقش در فیلم «هیچکاک» یکی از نامزدهای احتمالی دریافت جایزه اسکار است.

اما وی در گفت‌وگو با نشریه «هافتینگتون پست» اعلام کرد: این جایزه برای من اهمیتی ندارد. مردم در رفتار خود با نامزدهای دریافت اسکار اغراق‌آمیز و تملق‌آمیز برخورد می‌کنند. این جایزه بیشتر یک رقابت در شهرت است تا یک جایزه واقعی سینمایی.

این بازیگر سرشناس هالیوود از رفتار چاپلوسانه اشخاص و سینماگران در مقابل برگزارکنندگان اسکار ابراز ناخرسندی کرد و گفت به هیچ وجه نمی‌تواند این گونه رفتارها را تحمل کند.

“یواخین فونیکس” بازیگر فیلم «استاد» که یکی از شانس‌ها دریافت جایزه اسکار است نیز در اظهارنظری مشابه در ماه قبل از روند مراسم اسکار ابراز نارضایتی کرده بود.

در فیلم «هیچکاک» “آنتونی هاپکینز” در نقش کارگردان افسانه‌ای تاریخ سینما بازی کرده و قرار است این فیلم از ۲۳ نوامبر به صورت محدود در آمریکا و از هشتم فوریه ۲۰۲۴ در انگلستان اکران شود.
 


سینما نگار
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.