آنجا که قطار احمدی‌نژاد از ریل “خرد جمعی اصول‌گرایی” خارج می‌شود اقبال مردم نیز از او برداشته می‌شود

۳۰م آذر ،

قائم مقام مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه بخش اعظم توفیقات دولت نهم و دهم متوجه رویکردهای اصول‌گرایی دولت احمدی‌نژاد بود، گفت: با فاصله گرفتن دولت از جریان اصول‌گرایی اقبال مردمی نیز از وی برداشته شد؛ معتقدم راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور بازگشت آرا به سبد اصولگرایان و انتخاب یک نامزد اصول‌گرا در انتخابات ۹۲ است.

مهدی اسلامی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره مطرح شدن اظهارنظرهایی چون “ضرورت حضور جریان سوم” (غیر از اصلاح‌طلبی و اصولگرایی) در عرصه انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: گمان من این است که مطرح شدن “جریان سوم” در فضای رسانه‌ای کشور به نوعی فرار به جلو برای فراموش کردن انحرافات جریان انحرافی است.

اسلامی گفت: عده‌ای تصور می‌کردند با به راه انداختن جریان انحرافی و با برخی رفتارهای وی‍ژه می‌توانند، قشر خاکستری جامعه را به سوی خود جلب  کنند، اما بعدها جریان انحرافی در جلسات داخلی خود به این جمع بندی رسید که عموم مردم این جریان را مورد تایید قرار نمی‌دهند و آن را دفع می‌کنند.

وی در اینباره افزود: در چنین شرایطی این گروه سعی دارند با فرار به جلو و با عنوانی جدید به مردم القا کنند که آنها می‌توانند حلال مشکلات مردم باشند و به این وسیله جریان اصلاح‌طلب و اصول‌گرا را در انتخاب آینده پشت سر بگذارند.

قائم مقام مرکز سیاسی موتلفه اسلامی، استفاده از عنوان “جریان سوم” در فضای رسانه‌ای کشور را نوعی اعلام شکست تلاش های این گروه خاص برای جلب قشر خاکستری جامعه دانست.

اسلامی دربارهٔ جایگاه اصول‌گرایان در بین مردم اظهار داشت:‌ جریانی که در انتخابات ۸۴ و ۸۸ مورد اقبال مورد قرارگرفت جریان اصول‌گرایی بود؛ در سال ۸۸ رسانه‌های اصول‌گرا بودند که بر عملکرد شهردار تهران صحه گذاشتند و با نشان دادن چهره‌ای  زیبا و نکات قوت از شهردار، وی را در اردوگاه خودشان تعریف کردند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در ۴ سال اول دولت احمدی نژاد گروهی به وی نزدیک شدند که مورد تایید اصول‌گرایان نبود، یادآور شد: در انتخابات سال ۸۸ جامعه مدرسین از احمدی نژاد حمایت مشروط کرد، همچنین حزب موتلفه اسلام اعلام کرد که نسبت به موضوع برخی از نزدیکان احمدی نژاد به ویژه چهره ای مثل مشائی انتقادات جدی داریم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: متاسفانه در دولت احمدی‌نژاد برخی از نقاط قوت که مورد تایید مقام معظم رهبری و اصولگرایان نیز بود کنار گذاشته شد و شعارهای اومانیستی و انسان گرایانه جانشین شعارهای انقلابی شد.

وی در ادامه تاکید کرد: بنابراین بخش اعظم توفیقات دولت نهم و دهم متوجه رویکردهای اصول‌گرایی دولت احمدی‌نژاد بود که با دور شدن او از این جریان با مشکلات روبه رو و اقبال مردمی از وی برداشته شد.

اسلامی همچنین یادآور شد: اصلاح‌طلبان در دو انتخابات قبل حضور پررنگ داشتند اما نتوانستد رای و نظر مردم را جلب کنند؛ بنابراین طرح ادعایی‌هایی مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان مورد اقبال مردم می باشند بی‌اساس است.

وی در پایان گفت: معتقدم راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور به ویژه مشکلاتی که ناشی از عدول از مراجعه به خرد جمعی اصول‌گرایان و حرکت به سمت نگاه‌های بسته باندی رخ داده است،  بازگشت آرا به سبد اصولگرایان و انتخاب یک نامزد اصول‌گرا در انتخابات ۹۲ است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.