آنجلوتی : بحران ما ربطی به زلاتان ندارد

۲۸ آبان ،

اخبار لیگ فرانسه : پاریسن ژرمن : آنجلوتی باخت تیمش را مربوط به غیبت زلاتان ابراهیموویچ ندانست.

  به گزارش فوتبال آنلاین سرمربی پاریسن ژرمن کارلو آنجلوتی اظهار داشت که تیمش بعد از باخت ۲ بر ۱ مقابل تیم استادی رنز دچار بحران شده است.

  آنجلوتی گفت که مشکلات بزرگی در پاریسن ژرمن به وجود آمده و او با  بحران دست و پنجه نرم می کند. این تیم با اینکه در ۳ بازی اخیرش نبرده اما هنوز هم صدرنشین لاشامپیونه می باشد.

  آنجلوتی گفت : من بسیار عصبانی هستم و فکر می کنم که ما در زمین بازی به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداریم.در حال حاضر برگرداندن تیم به شرایط روحی سابق کار بسیار سختی است.ما ۲ بازی خانگی را باخته ایم و این  یک کابوس است. ما با بحران مواجه هستیم و من مشکلی با گفتن واقعیت ندارم.باید از این بازه ی وقتی که تیم از لحاظ روحی افت کرده به سرعت بگذریم . اگر می خواهیم شانس برای قهرمانی داشته باشیم باید حرفه ای با مسائل برخورد کنیم.

  این بازی دومین بازی لیگ بود که پاریسن ژرمن بدون زلاتان ابراهیموویچ در زمین حاضر می شد اما آنجلوتی اعتقاد دارد که غیبت زلاتان سبب باخت تیم نیست.

  مربی ایتالیایی گفت : من فکر نمی کنم تیم تا این حد به یک بازیکن وابسته باشد و بازی مقابل مارسل یک اثبات برای حرف من است.

پاریسن ژرمن امیدوار است دوباره به بردهای پیاپی دست پیدا کند و آغازش می تواند بازی مقابل دیناموکیو در چهارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا باشد.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.