آندرانیک تیموریان به لیگ ستارگان قطر میرود

آندرانیک تیموریان روز گذشته و بعد از بازی تیمش مقابل پارسه از جدایی قریب الوقوعش از استقلال حرف زد.

به گزارش ممتاز، هافبک تدافعی استقلال که با بازی‌های خوبش در فصل گذشته جایگاه ثابتی در ترکیب تیم ملی به دست آورده بود در این فصل نتوانسته فروغ گذشته‌اش را تکرار کند و این موضوع انتقادات کادرفنی این تیم خصوصا امیر قلعه نویی را نیز در پی داشته است.

آندو تیموریان در حالی این فصل به عدم پرداخت مطالباتش اعتراض می‌کند که این مساله در بین تمام بازیکنان وجود دارد و تفاوت آن با سال‌های گذشته در این است که معمولا فتح ‌الله زاده بعد از چنین اعتراضاتی معمولا با فراخواندن بازیکنان ناراضی رضایت آنها را جلب می‌کرد.

تیموریان در این فصل تنها در چهار بازی فرصت ۹۰ دقیقه بازی کردن را به دست آورده و در بقیه بازی‌ها بعنوان یار تعویضی یا جانشین به میدان رفته است. هافبک تدافعی استقلال در این فصل از مجموع ۱۰۸۰ دقیقه، ۷۲۴ دقیقه برای آبی‌پوشان به میدان رفته و سه کارت زرد هم دریافت کرده است.

آندو تیموریان در این فصل هواخواهان گذشته‌اش را در هیات مدیره ندارد و کادرفنی هم طی بازی‌های گذشته اعتراض زیادی به عملکرد او داشته‌اند و با این تفاسیر بعید نیست این‌بار درخواستش برای جدایی از تیم بدون هیچ واکنشی به انجام برسد و شماره ۱۴ در نیم فصل ضمن جدایی از استقلال به لیگ ستارگان قطر اضافه شود.

سرژیک تیموریان، مدیر برنامه های آندو در این رابطه گفت:« صحبتهایی با مسئولین باشگاه انجام شده است. به احتمال زیاد شنبه آینده خیلی چیزها مشخص می شود.»

منبع: ورزش سه

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.