آندو تیموریان:آماده ایم با دست پر به تهران برگردیم/لژیونرهای تان نبودند سطح فوتبال کره پایین بود

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – پایگاه اینترنتی باشگاه استقلال نوشت:

آندرانیک تیموریان ، به عنوان نماینده بازیکنان استقلال در کنفرانس خبری پیش از مسابقه استقلال مقابل سئول حاضر شد و به سئوالات خبرنگاران کره ای پاسخ داد . تیموریان در این نشست دربارهٔ تیم سئول گفت : آنها تیم خوبی می باشند مثل ما ، همین که دو تیم به این مرحله رسیدند نشان می دهد که شخصیت قهرمانی آسیا را دارند . هر دو تیم تصمیم دارند به فینال بروند و من امیدوارم که استقلال در نهایت برنده این دوئل باشد . ما به دنبال این هستیم که با نتیجه خوب به تهران برویم و آماده بازی برگشت بشویم . »

آندو در پاسخ به سئوال خبرنگار کره ای دربارهٔ تعداد فراوان ملی پوشان دو تیم و اینکه آیا این جدال دوباره بین تیم های ملی دو کشور است ، تاکید کرد : « این مقایسه اشتباه است . نه می توان تیم ملی ایران را تیم استقلال مقایسه کرد و نه تیم ملی کره جنوبی را با تیم سئول ، این ها دو موضوع متفاوت می باشند . فقط حضور ملی پوشان فراوان سبب می گردد که حساسیت بازی بیشتر شود و احتمالا تماشاگران از مسابقه بیشتر لذت ببرند »

همچنین تیموریان دربارهٔ کیفیت فوتبال کره جنوبی گفت : « شکی نیست که کره جنوبی فوتبال با برنامه ای دارد و این موضوع در اکثر باشگاهها و تیم ملی آنها نمود دارد . من فکر می کنم سبب پیشرفت فوتبال کره تعداد فراوان لژیونرهای انها در اروپا است و این موضوع سبب شده که فوتبال کره پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشد . من مطمئنم که اگر لژیونرهای کره به اروپا نمی رفتند و در اینجا می ماندند ، بدون تردید فوتبال کره امروز در سطح پایینی قرار داشت . بازی در اروپا سطح بازیکن را بالا می برد 

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.