آنلاین شرکت خانوادگی ثبت کنید +لینک

گردآوری شده توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز:

امکان ثبت آنلاین شرکت های با مسئولیت محدود که به شرکتهای خانوادگی مشهورند برای کاربران فضای مجازی فراهم گردید.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،سازمان ثبت اسناد کشور در این راستا با دریافت آنلاین مدارک و فرم ها زمینه ثبت این نوع از شرکت ها را فراهم کرده است.”تکمیل دو نسخه اظهارنامه و اساسنامه شرکت “، ” ارائه دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسسین”، “کپی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل شده تمامی اعضای هیات مدیره و سهامداران و بازرسین” و “ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری کلیه اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و بازرسان شرکت از طرف متقاضی ثبت شرکت از طریق مراکز پلیس +۱۰ از جمله مدارک مورد نظر برای درخواست آنلاین ثبت شرکت با مسئولیت محدود است.

شرکت با مسئولیت محدود چیست؟

در شرکت با مسئولیت محدود تعداد شرکاء حداقل ۲ نفر است در حالی که در شرکت سهامی خاص تعداد سهامداران حداقل  باید ۳ نفر باشند.

انتخاب بازرس اصلی و علی البدل در شرکت سهامی خاص اجباری است ولی در شرکت با مسئولیت محدود به دلیل آنکه معمولا خانوادگی است اختیاری می باشد.

حداقل سرمایه برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود ۱۰۰ هزار تومان است.

مدت مدیریت در شرکت سهامی خاص حداکثر دو سال می باشد – هر چند قابل تمدید است – ولی در شرکت با مسئولیت محدود مدیران شرکت برای مدت نامحدود انتخاب می شوند و همچنین مخیر خواهند بود که مدتی برای مدیران در اساسنامه شرکت مقرر دارند.
انتخاب روزنامه کثیر الانتشار در شرکت سهامی خاص برای درج آگهی های دعوت شرکت در سهامی خاص الزامی و در شرکت با مسئولیت محدود اختیاری است.

برای ثبت شرکت خانوادگی خود اینجا را کلیک کنید.

باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.