آنلکا قصد جدایی از شانگهای شنهوآ را دارد

۲۷م آذر ،

 سخنگوی باشگاه شانگهای شنهوآ اعلام کرد گفتگوها بین آنلکا و باشگاه آغاز شده است.

شانگهای شنهوآ کمتر از یک سال پیش مبلغ هنگفتی به آنلکا پیشنهاد کرد به این امید که خود را به یکی از تیم های صدر نشین لیگ قهرمانی چین تبدیل کند.

اگر شانگهای شنهوآ به آنلکا اجازه دهد بدون جریمه نقل و انتقال به باشگاه دیگری بپیوندد، او آماده است از دستمزد سال آینده خود که هفت میلیون دلار است چشم پوشی کند.

این مهاجم سی و سه ساله، که دسامبر دو هزار و یازده از سوی شانگهای شنهوآ به خدمت گرفته شد و فوریه دو هزار و دوازده وارد شانگهای شد، احتمالا به انگلیس خواهد برگشت تا به تیم دسته یکی کویینز پارک رنجرز بپیوندد.

آنلکا به شناخته‌ترین چهره و نماد احیای لیگ قهرمانی چین تبدیل شدکه رسوایی های فساد آن را تحلیل برده اما قدرت مالی اش بی وقفه رو به افزایش است.

با این حال بازی در لیگ فوتبال چین هیچگاه آنلکا را راضی نکرد. تیمش به رغم داشتن یک ستاره دیگر ، دیدیه دروگبا ساحل عاجی، همچنان در میانه های جدول جای دارد.

نیکولا آنلکا در طول سال دو هزار و دوازده به نظر رسید در یافتن جایگاهش در شنهوآ با دشواری مواجه است. او در ابتدا به عنوان بازیکن در این تیم به خدمت گرفته شد بعد عنوان بازیکن – مربی گرفت و دوباره بازیکن شد.

این ملی پوش سابق فرانسوی که به ویژه در تیم های پاری سن ژرمن، آرسنال، رئال مادرید، لیورپول، منچستر سیتی و چلسی بازی کرده است،‌این فصل تنها سه گل به ثمر رساند.

اواخر اوت، به نظر رسید آینده او و دروگبا در شانگهای به سبب اختلاف بین تأمین کننده مالی اصلی و هیآت مدیره باشگاه که پرداخت دستمزدها را با مشکل مواجه می کرد، در هاله ای از ابهام فرو رفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.