آنونس اولین مستند انتخاباتی “حداد عادل” انتشار یافت

۱۶خردادماه،

سخنگوی ستاد انتخاباتی حداد عادل گفت: مستند انتخاباتی حداد عادل که توسط گروهی از مستندسازان به کارگردانی سجاد نجفی ساخته شده است، ساعت ۲۳:۳۰ امشب(پنجشنبه) از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

“مجتبی توانگر” سخنگوی ستاد انتخاباتی “حداد عادل” در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، از انتشار یافتن آنونس اولین مستند انتخاباتی حدادعادل خبر داد و گفت: بخش اول مستند انتخاباتی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم توسط گروه سازنده ساخته شده و پس از گذراندن مراحل نهایی، جهت پخش به صداوسیما تحویل داده می‌شود.
 
وی افزود: مستند انتخاباتی حداد عادل توسط گروهی از مستندسازان به کارگردانی سجاد نجفی ساخته شده است، این مستند ساعت ۲۳:۳۰ امشب(پنجشنبه) از شبکه اول سیما پخش می‌شود.
 
وی اضافه کرد: در این مستند تلاش شده است که حداد‌ عادل از کودکی تا انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری به مخاطب معرفی شود. فیلم به گونه‌ای طراحی شده است که در بخش اول به زندگی  شخصیت علمی و فرهنگی وی نزدیک می‌شویم، در بخش دوم تاریخچه زندگی سیاسی وی از دوره‌ای که مشاور آموزش و پرورش بودند تا به امروز روایت می‌شود و در بخش سوم مستند، مدیریت وی در سال‌های مختلف انقلاب و برنامه‌های وی مورد توجه قرار می‌گیرد.
 
توانگر در مورد عوامل سازنده فیلم گفت: سجاد نجفی کارگردان اولین مستند حدادعادل از دانش‌آموختگان مدرسه فرهنگ و از اعضای سابق بسیج دانشجویی دانشگاه تهران می باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.