دانلود فیلم سینمایی «ضد گلوله» با بازی مهدی هاشمی (آنونس )

  آنونس فیلم سینمایی «ضد گلوله» با بازی مهدی هاشمی را در سینمانگار ببینیدهمزمان با آغاز نمایش عمومی فیلمهای سینمایی اکران عید فطر؛
آنونس فیلم سینمایی «ضد گلوله» با بازی مهدی هاشمی را در سینمانگار ببینید
تاریخ درج : ۲۸ مرداد
سرفصل : دانلود ویدئو و موسیقی فیلم   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : در ادامه می توانید آنونس فیلم سینمایی «ضد گلوله» به کارگردانی مصطفی کیایی و با بازی مهدی هاشمی را که از روز پنج شنبه(۲۶ مرداد ماه) به اکران عمومی درآمده، به صورت آنلاین مشاهده و یا دانلود نمایید.

سینمانگار: فیلم سینمایی «ضد گلوله» به کارگردانی مصطفی کیایی، یکی از فیلمهای فیلم اکران عید فطر سینمای ایران است.

مهدی هاشمی، مسعود کرامتی، ژاله صامتی، سعید آقاخانی، محسن کیایی، بهشاد شریفیان، علی کوچکی، امیر عزیزی، پوریا رحیمی، زهره بختیاری، ملودی آرام‌نیا، مسعود انتظاری، محمد حاج حسینی، علی گلزاده، علی زمانی، علیرضا رشیدی، کاظم نجارزاده، یوسف قلیچ  و مهدی فقیه بازیگرانی هستند که در «ضد گلوله» به ایفای نقش می پردازند.

مصطفی کیایی علاوه بر کارگردانی «ضد گلوله» نویسندگی فیلمنامه آنرا نیز بر عهده داشته است، که سیمزغ بلورین بهترین فیلمنامه را در سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر بدست آورد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در اواسط دهه ۶۰ و اوج دوران جنگ مردی حدودا ۵۰ ساله در تهران مشغول قاچاق نوارهای لس آنجلسی و فیلم های ویدئویی استپ. او در اثر یک اتفاق در می یابد که توموری در سر دارد و تا دو ماه دیگر بیشتر زنده نخواهد ماند. او برای اینکه پس از مرگش نامی از او باقی بماند و خانواده اش هم منتفع شوند تصمیم می گیرند برای دستیابی به این اهداف به جبهه برود و شهید شود اما هر چه تلاش می کند شهادت برای او دست نیافتنی خواهد بود.

لینک دانلود:

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.