آنیلی: شیوه دیکتاتوری فدراسیون باید پایان یابد

  به گزارش سایت هواداران یوونتوس در ایران، سر انجام آندره آ آنیلی سکوت رسانه ای خود را شکست و در بیانیه ای به فدراسیون فوتبال ایتالیا به شدت حمله کرده و در این بیانیه که در وبسایت رسمی آمده است درباره بحث های کالچیواسکومسه گفت :

” ما متوجه شدیم که فدراسیون فوتبال و دادگاه عدالت ورزشی همچنان بر سیستم خود که مبتنی بر بی منطقی و به دور از عدال قانون اساسی است برپاست. کاملا مشخص بود آنها در حال پی ریزی یک توطئه جدید علیه یووه و اعضای آن بودند . تناقضی بزرگی میان ارجاعات آمده و جرایم اعلام شده وجود دارد و این قابل قبول نیست.

تصمیم دیروز فدراسیون و کمیته انضباطی آن بر رد کردن پیشنهاد سازش و عدم توجه به درخواست وکلای ما مبنی بر عدم صلاحیت دادستان ، نشان دهنده عدم صلاحیت این فدراسیون بر انجام اعمال خود است . رد کردن درخواست سازش توسط دادستان فدراسیون ، نشان دهنده سیستمی است که ما با آن برخورد کرده ایم و آن هم سیستم دیکتاتوری فدراسیون فوتبال است که اکنون گریبانگیر کارکنان یوونتوس شده است.

منتظر رای نهایی آنها هستیم ، اما قبل از صادر کردن حکم نهایی به این مسئله توجه داشته باشند که یوونتوس به طور کامل از تمامی کسانی که تحت نظر این مجموعه هستند حمایت میکند . فصل سختی است ، اما تمرکزمان را برای فصل آتی بر زمین مسابقه داریم نه جای دیگری . “


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.