آنچلوتی: شایستگی پیروزی را داشتیم

   پاری سن ژرمن دراین بازی موفق شد تا در استاد دو ریم با نتیجه ۰-۱ به پیروزی برسد. تک گل این بازی را کوین گامیه رو به ثمر رساند.

 در پایان این بازی، کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم متمول پاری سن ژرمن به خبرنگاران گفت:« برد فوق العاده ای بود. این برد ما را به صدر جدول رساند. من انتظارش را داشتم که بازی سختی پیش روی ما باشد و خوشحالم که با وجود سختی بازی، به پیروزی رسیدیم.»

به گزارش گل، کارلتو ادامه داد:« برگزاری این بازی، آن هم بعد از وقفه ای که برای برگزاری بازیهای ملی ایجاد شده بود، سخت تر هم بود. در نیمه اول بازی خوبی را شاهد نبودیم ولی در نیمه دوم تغییراتی در تیم دادیم تا سرعت و عملکرد تیم را بهبود ببخشیم  و شایسته این برد بودیم.»

 سرمربی سابق میلان و مربی کنونی پاری سن ژرمن در ادامه در مورد برخی از تصمیماتش در این بازی توضیحاتی را ارائه داد:« تیاگو سیلوا می تواند در تمام پست های تدافعی بازی کند و در بازی شنبه شب هم خیلی خوب بود. ما می خواستیم که خاویر پاستوره را برای بازی بعدی مان در لیگ قهرمانان اروپا آماده نگه داریم.»

 درپایان این بازی همچنین کوین گامیه رو، زننده تک گل بازی با خبرنگاران به صحبت پرداخت و گفت:« آسان نیست که جای بازیکنان اصلی تیم را پر کرد و من هم اندکی از آمادگی همیشگی ام به دوربودم ولی توانستم گل پیروزی بخش تیمم را به ثمر برسانم و از این بابت بسیار خوشحالم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.