آنچلوتی باعث شد که در رئال بمانم-آلونسو

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

هافبک رئال مادرید، سرمربی تیمش را یکی از دلایل اصلی تمدید قراردادش دانست. آلونسو به ستایش از رونالدو پرداخت و او را شایسته توپ طلای ۲۰۲۴ دانست.

ژاوی آلونسو، هافبک ملی‌پوش رئال مادرید سرانجام پس از کش و قوس‌های زیاد قراردادش را با کهکشانی‌ها تمدید کرد.

او هر چند از چند باشگاه سرشناس لیگ جزیره از جمله چلسی و آرسنال پیشنهاد داشت، اما ترجیح داد در سانتیاگو برنابئو ماندنی شود.

آلونسو حمایت آنچلوتی و تماشاگران مادریدی را دلیل اصلی تمدید قراردادش با این تیم دانست. او گفت: دوست دارم از تماشاگران رئال که حمایت بی‌دریغی از من داشتند تشکر کنم. آنها نقش تعیین کننده‌ای در ماندن من در سانتیاگو برنابئو داشتند.

او درباره این که چرا تمدید قراردادش با کهکشانی‌ها به طول انجامید؟ گفت: من آسیب دیدگی‌ جزئی داشتم و شرایط خود را به طور دقیق نمی‌دانستم. سعی کردم تا وضعیت آسیب دیدگی‌ام مشخص شود و بعد به تمدید قراردادم فکر کنم. خوشبختانه با باشگاه رئال مادرید مذاکرات دوستانه‌ای داشتم و در نهایت تصمیم گرفتیم که با رضایت دو طرف قراردادم را تمدید کنم. رئال بهترین تیمی است که می‌توانم در آن بازی کنم. همواره دوست داشتم که با رئال تمدید کنم تا جایی که به پیشنهادهای دیگر تیم‌ها حتی فکر نمی‌کردم. من رابطه خوبی با ژوزه مورینیو دارم، اما هیچ گونه تماسی از سوی او با من گرفته نشد.

آلونسو در ادامه سخنان خود به ستایش از کارلو آنچلوتی پرداخت و او را یکی از دلایل اصلی تمدید قراردادش دانست. او گفت: رابطه بسیار خوبی با آنچلوتی دارم. او خود در دوران بازیگری‌اش یک هافبک بوده است و به خوبی می‌داند که من چه نقشی را می‌توانم در تیم او بازی کنم. آنچلوتی یکی از دلایل اصلی تمدید قراردادم با رئال بود.

مراسم توپ طلای ۲۰۲۴ دوشنبه در زوریخ سوئیس برگزار می‌شود. فرانک ریبری، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی سه نامزد نهایی توپ طلا هستند.

ژاوی آلونسو به ستایش از هم تیمی پرتغالی خود پرداخت و او شایسته کسب توپ طلای ۲۰۲۴ دانست. او گفت: رونالدو در سال ۲۰۲۴ رکوردهای بی‌نظیری از خود بر جای گذاشت، او عملکرد خیره کننده‌ای داشت و امیدوارم که توپ طلا به او برسد. رونالدو شایسته این جایزه است.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.