آنچه از e-bazar می‌توان خرید

فاوانیوز : مدتی است شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با راه‌اندازی سامانه e-bazar ، به فروش اینترنتی محصولات مورد نیاز و مجاز با انعقاد قرارداد با شرکت‌های عرضه کننده‌ی محصولات پرداخته است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا ، در این سامانه متقاضیان می‌توانند محصولات الکترونیکی، لوازم خانگی و اداری،‌ پوشاک، کتاب و محصولات فرهنگی، بهداشتی آرایشی،‌ زیورآلات و بدلیجات،‌ صنایع دستی،‌ مواد غذایی تجهیزات و ابزارآلات و هدیه را تهیه کنند.

تیرماه سال جاری اعلام شد شرکت پست در سایت e-bazar با ۳۰ شرکت خصوصی و نزدیک به هشت هزار و ۵۰۰ فروشگاه قرارداد دارد که پس از امضای تفاهم‌نامه با مرکز توسعه فن‌آوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال این محصولات با شرط دارای تاییدیه از وزارت ارشاد توزیع می‌شوند.

محمدحسن کرباسیان – مدیر عامل شرکت پست ایران – درباره فروش محصولات غیر فرهنگی از سوی سایت‌های متفرقه و ارسال آن‌ها از سوی شرکت پست گفت: شرکت پست هیچ‌گونه ارسالی را از این سایت‌‌ها نداشته و مشکل اینجاست که این سایت‌ها برای ارسال محصولات خود گزینه‌ای به نام شرکت پست دارند اما هیچگاه این محصولات از سوی شرکت پست ارسال نمی‌شود.

مدیر عامل شرکت پست افزود: در سال گذشته نزدیک به دو میلیون کالا بدین صورت خرید و فروش شد و جالب است بدانید استقبال خوبی در روستاها انجام شد.

وی با اشاره به ممنوعات پستی شامل مواد منفجره، مواد مخدر و کالاهای گران‌بها و غیره مجاز گفت: این سایت‌ها با نام شرکت پست محصولات خود را ارسال می‌کنند.

مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: امیدواریم ضایعه‌های اجتماعی این چنینی از طریق سیستم e-bazar سامان داده شود و کالاهایی که به صورت غیر مجاز خرید و فروش می‌شوند شناسایی شوند.

کرباسیان افزود:‌در حال حاضر در جامعه‌ای هستیم که بیشتر باید به سلامت آن ها توجه شود و بسترسازی ساده‌ای برای فروش محصولات باشد.

وی در پایان گفت: تاکنون در سایت e-bazar با ۳۰ شرکت خصوصی و نزدیک به هشت هزار و ۵۰۰ فروشگاه قرارداد داریم که پس از امضای تفاهم‌نامه با مرکز توسعه فن‌آوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال این محصولات با شرط دارای تاییدیه از وزارت ارشاد توزیع می‌شوند.

کرباسیان گفت: بخش زیادی از کالاها که خرید و فروش اینترنتی می‌شوند، شامل نرم‌افزار‌های متعدد است که می‌تواند بخش خوبی از بازار الکترونیک متعلق به رسانه‌های دیجیتالی باشد.

متقاضیان خرید اینترنتی محصولات مورد نیاز خود می‌توانند از طریق سایت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و گزینه بازار الکترونیکی و یا آدرس www.ebazaar-post.ir مراجعه و خرید خود را انجام دهند.
فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.