آنچه دختران تمایل دارند پسران بدانند

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

 آنچه دختران تمایل دارند پسران بدانند

وقتی از خانمی خوشتان می آید و احساس او را نسبت iبه خودتان نمی دانید، این شما میباشید که باید پیشقدم شوید. بسیار از مردها را می شناسم که از روی غرور هیچ وقت جلو نمی روند و از باب آشنایی را با زن مورد علاقه شان باز نمی کنند.

این می تواند احساس بسیار از شماها باشد:
خسته شده اید. احساس می کنید که هر کاری که لازم است را برای iبه دست آوردن زنی بااصالت با ویژگی های ممتاز انجام می دهید اما خانم ها iبه شما جواب نمی دهند. تصور شما این است که خانم ها معمولاً دنبال مردی کامل می باشند که در واقعیت وجود خارجی ندارد.

درست است که آنها بسیارزیبایی ظاهری، جذابیت و رمانتیک بودن را در مرد ایدآل شان دوست دارند، اما آنقدرها هم که شما فکر می کنید درگیر این مسائل نیستند. اگر می خواهید بدانید واقعاً iبه چه فکر میکنند، iبه مطالب زیر توجه کنید.

 احترام بگذارید
وقتی نوبت iبه احترام گذاشتن iبه خانم ها می رسد، مردهای ایرانی فرقی با بقیه مردهای جهان ندارند. خانم ها وقتی بشنوند که طرفشان در مورد زنان دیگر غیرمحترمانه صحبت می کند، بسیار سریع عقب می کشند. من با مردان بسیاری روبرو بوده ام که iبه خاطر اینکه علاقه ای iبه طرفشان نداشتند،

 به خودشان اجازه میدادند که وقتی زن بسیارزیبایی می بینند آنها را جذاب قلمداد کنند یا زنانی که جذابیت کمتری دارند را iبه عناوین ناخوشایند بخوانند. حتی اگر این نحوه صحبت کردن iبه صورت شوخی هم بیان شود، باز اگر خانم ها ببینند که طرفشان زنان را نوعی شیء قلمداد میکند، آزرده خاطر خواهند شد.

مردها iبه صورت های دیگر هم می توانند احترامشان را iبه خانم ها نشان دهند. وقتی در را برای خانم ها باز می کنند، iبه آنها صندلی تعارف می کنند، یا او را تا اتومبیلش همراهی می کنند،

در نظر خانم ها بسیار مؤدبانه می آید. اکثر مردها وقتی با یک خانم قرار ملاقات میگذارند، چنین رفتارهایی از خود نشان می دهند، اما با دوستان دختر معمولیشان چنین برخوردی ندارند.

با همه مهربان باشید

ممکن است تعجب کنید اگر بفهمید که خانم ها شما را حتی در عادی ترین برخوردهایتان با دیگران هم ارزیابی می کنند. آنها نه تنها iبه رفتار شما با خودشان، بلکه iبه نحوه برخورد شما با دیگران هم توجه می کنند. مهربانی، بخشندگی، و خدمت رسانی، از دیدگاه آنها خصوصیاتی قابل تحسین است.

به دنبال مشاوره و راهنمایی های معنوی باشید

خیلی از مردها از اینکه میبینند خانم ها iبه دنبال مردان باایمان و معنوی می باشند تعجب می کنند. آنها تصور می کنند که ایدآلی که خانم ها دنبال آنند، وجود ندارد اما من از زبان خانم های بسیاری شنیده ام که این ویژگی برایشان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. خانم ها معتقدند که اشخاص باایمان و متقی، در ازدواج هم کمتر مرتکب گناه می شوند و بیشتر می توان iبه آنها اعتماد کرد.

خانواده تان را دوست داشته باشید: خانم ها همچنین iبه نحوه برخورد آقایون با مادر، خواهر و حتی مادربزرگشان هم دقت میکنند.

آنها از اینکه می بینند مردی با زنان خانواده خود نیز رفتار خوبی داشته و iبه آنها علاقه دارد، احساس امنیت بیشتری میکنند و تاحدودی مطمئن می شوند که با آنها نیز رفتاری پایین تر از آن نخواهند داشت.

ازدواج را جدی بگیرید
برای بسیار از آقایون، ازدواج چیزی است که هیچ وقت از آن صحبت نمی کنند. حتی اگر در خیالشان باشد که یک روز ازدواج کنند، معلوم نیست که هیچ برنامه ای برای آن داشته باشند.

یکی از دوستان من یکسال پیش ازدواج کرد. کمی بعد از ازدواجشان اتفاقی برای آنها افتاد که مجبور می شدند iبه فرانسه رفته و آنجا زندگی کنند. بعد از سه ماه دیدم که آماده رفتن شده اند. وقتی از او پرسیدم که چطور iبه این سرعت توانستند مشکلات مادیشان را حل کرده و برنامه رفتن را جور کنند، دوستم رازی را با من در میان گذاشت.

او گفت که همسرش از سالها پیش از ازدواج برای زندگی خانوادگی خود در آینده پس انداز می کرده است، iبه همین ترتیب بوده که توانسته بود بدهی شهریه دانشگاه او و همچنین ماشین های هردوشان را بپردازد.

من واقعاً چنین دوراندیشی را تحسین می کنم. بااینکه همه آقایون ممکن است قادر iبه رسیدن iبه چنین اهداف مالی نباشند، اما برداشتن قدم هایی کوچک هم که iبه خانم ها نشان دهد خود را برای ازدواج آماده می کنند، هم خوب است.

یکی دیگر از نشانه های میل iبه ازدواج، آمادگی پذیرفتن مسئولیت است. بسیار از مردها می خواهند با همان آزادی و بی بند وباری که در دوران دانشگاه داشتند، تا آخر عمر زندگی کنند و از قبول مسئولیت های تازه سر باز می زنند.

 این آدم ها باید بدانند که خانم ها دنبال یک پسر بچه نیستند، آنها دنبال مرد زندگیشان می باشند، کسی که بتواند از آنها حمایت کرده و از بسیار جهات تامینشان کند.

پیشقدم شوید
وقتی از خانمی خوشتان می آید و احساس او را نسبت iبه خودتان نمی دانید، این شما میباشید که باید پیشقدم شوید. بسیار از مردها را می شناسم که از روی غرور هیچ وقت جلو نمی روند و از باب آشنایی را با زن مورد علاقه شان باز نمی کنند.

 خیلی دیگر از اینکه طرف مورد نظر دست رد iبه سینه شان بزند می ترسند و جلو نمیروند. گروه اول باید بدانند که با غرور هیچوقت iبه آنچه میخواهند، نمی رسند و گروه دوم هم باید iبه خدا توکل داشته باشند و بدانند اگر خواست خدا در آن باشد، حتماً موفق می شوند.

ریسک کنید
خیلی اوقات مردها سبب می شوند که رابطه شان بر هم بخورد چون وقتی که نوبت iبه تصمیم گیری می رسد، اقدامی نمی کنند.

 آنها باید بدانند که شجاعت و جسارت مردان برای خانم ها ارزش بسیاری دارد. با طرفتان روراست باشید و حرفی که می خواهید بزنید را بدون این پا و اون پا کردن iبه او بگویید. رک و راست بودن همیشه مورد تحسین خانم ها بوده است.

شما آقایونی که فکر می کنید خانم ها iبه دنبال مرد کامل و رویایی توی قصه ها می باشند، بدانید که اشتباه می کنید. شما تصور درستی از خواسته های خانم ها ندارید.

آنها iبه دنبال مهربانی و محبت، احترام و توجه، و صداقت و ابتکار عمل می باشند. آنها iبه دنبال آن مرد کاملی می باشند که داخل شما وجود دارد، پس معطل نکنید.

منبع:تبیان

ممتازنیوز – زنان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.