آن مرد با بالن آمد

جام جم آنلاین: عمو پورنگ را همه می‌شناسند؛ همان عموی شاد و سرحال و پرانرژی برنامه‌های کودک که متخصص غافلگیر کردن کودکان است. او شاداب است و در چشم به هم زدنی بچه‌ها را سرشار از شادی و شور می‌کند و به‌ دلیل همین توانایی به چهره دوست داشتنی و جذابی برای کودکان تبدیل شده است.

عمو پورنگ خوب بلد است با بچه‌ها به گونه‌ای حرف بزند که همه دوستش داشته باشند. به قول معروف ستاره او شیرین است و یک ویژگی خدادادی منحصر به فرد برای ارتباط برقرار کردن با بچه‌ها دارد.

او این بار بعد از غیبتی نسبتا طولانی با برنامه «هزار و شصت و شونزده» و البته به همراه یک بالن آمده‌است. اما نکته قابل توجه در مورد برنامه رمضانی او، نه ویژگی ذاتی او و نه ستاره شیرین اوست، بلکه خلاقیت او در اجراهای جدید و غافلگیر کردن کودکان است.

دیروز اما این عموی پرهیجان تلویزیونی روی آنتن شبکه دو رفت اما برخلاف انتظار برنامه‌ای را آماده نکرده بود. این اتفاق در یک برنامه زنده امری طبیعی است، اما این‌که برنامه‌ای خودش را متعهد کند که بنا بر قولش بیاید، هر چند که دکورش آماده نباشد، خیلی نادر است.

عموپورنگ درست سر ساعت آمد و اتفاقا در کنار طراحان و سازندگان دکور با بچه‌ها صحبت کرد و برایشان آواز خواند. او آمد تا ساخت دکور را به بچه‌ها نشان دهد و این بار قصد کرده بود بچه‌ها را محرم برنامه کند، با آنها خودمانی‌تر شود و در تک تک مراحل کار، آنها را همراه خود کند.

او آمده بود تا به بچه‌ها بگوید فردا می‌آید و آنها را دعوت به دیدن برنامه کند. همان‌ها که مطمئنا می‌دانند عموپورنگ کیست و برای برنامه‌اش لحظه شماری می‌کنند، اما این کار خوش قول بودن او را نشان داد و آمدنش به منزله احترام گذاشتن به مخاطبانی به نام کودک بود که اتفاقا مشتاق تر از بزرگسالان هستند و انتظارشان صادقانه و پاک است و دلشان خیلی زود می‌شکند. و چه خوب است که پورنگی‌ها این را می‌دانند و به انتظار پاک بچه‌ها احترام می‌گذارند.

مهراوه فردوسی – گروه رادیو و تلویزیون


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.