آن که لرزه به جان اسرائیل انداخت شهید تهرانی مقدم بود

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

حجت الاسلام و المسلمین طائب در مراسم” شب خاطره”:

استاد حوزه و دانشگاه گفت: آن که لرزه به جان اسرائیل انداخت شهید تهرانی مقدم بود که سیستم هایی که وی ایجاد کرده بود باعث مچاله شدن اسرائیل شد.

به گزارش ممتاز، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب استاد حوزه و دانشگاه در مراسم “شب خاطره” که به مناسبت بزرگداشت شهادت سردار سرلشگر شهید حسن تهرانی مقدم در تالار اندیشه برگزار شد اظهار داشت: صحبت پیرامون یک شخصیت برجسته و با برکت است که رهبری وی را” دانشمند پارسا “نامیدند.

وی افزود: حاجی بین سه نقطه دانش، هدف دانش و تاثیر هدف دانش ارتباط ایجاد کرده بود و تمام کارها را با اخلاص برای رضای خدا انجام می داد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان توانایی شهید تهرانی مقدم در عرصه صنعت موشکی و تشخیص تهدید از جانب ایشان تاکید کرد: وصیت نامه شهید تهرانی مقدم این بود که می خواست اسرائیل را نابود کند و شهید تهرانی مقدم بسیار ولایت مدار بوده و نائب امام و امام (ع)را با هم مرتبط می دید و با هم درنظر می گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین طائب با بیان این که شهید حسن تهرانی مقدم باعث ترس رژیم صهیونیستی شده اظهار داشت: آن چه که اسرائیل را به لرزه انداخته و مچاله کرده همین سیستم هایی است که وی به وجود آورده که در غزه،لبنان و ایران قابل مشاهده است.

وی در پایان با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید حسن تهرانی مقدم و ولایت مداری ایشان خاطرنشان کرد: شهید تهرانی مقدم در کار عالی بود و اگر بخواهیم در زمینه مدیریت اسلامی الگویی پیدا کنیم به شهید حسن تهرانی مقدم بر می خوریم که به مبداً خودش وصل شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.