آهنگسازان ایرانی در انتظار سامی ‌یوسف

۱۳خردادماه،

موسیقی > کنسرت – ارکستر– ممتازنیوز:
هنوز هیچ خبری مبنی بر همکاری سامی یوسف و آهنگسازان ایرانی در پایگاه اینترنتی رسمی خواننده منتشر نشده است. با این شرایط این احتمال وجود دارد که هر لحظه این خبرها تکذیب شوند.

خبرگزاری فارس-ارغوان سپهری: هم خوانندگان جوان و تازه کار و هم خوانندگان با‌تجربه در همه‌جای دنیا دوست دارند موقعیتی را پیدا کنند و به واسطه آن با چهره‌های برتر موسیقی همکاری داشته باشند تا تازه‌کارهاخیلی‌زود به شهرت دست پیدا کنند و با تجربه‌ها هم مشهورتر شوند. این اتفاق مدتی است در کشور ما هم با شکل خاص خود شکل گرفته است، نمونه اش هم خبرهای است که از یک سال قبل تا کنون از سوی موزیسین ها تحت عنوان همکاری با سامی‌یوسف انتشار یافته است.

آبان سال قبل بود که خبری مبنی بر همکاری نیما وارسته و سامی یوسف اعلام شد.خبر مورد نظر حکایت از آن داشت که وارسته آهنگسازی و تنظیم آلبوم تازه سامی یوسف را آغاز کرده است.

در این خبر حتی اعلام شده بود که این آلبوم دوازده قطعه دارد و سامی یوسف آهنگسازی تنظیم آنها را به وارسته سپرده است.

البته وارسته اعلام کرده بود که پیشنهاد همکاری با ارکستر «یانی» را هم داشته ولی مجوز همکاری‌اش با این اسطوره موسیقی جهان از سوی دفتر موسیقی ارشاد صادر نشده و همین سبب شد تا این همکاری صورت نگیرد.

با گذشت کمتر از چند روز، این خبر با پیگیری یکی از پایگاه اینترنتی های فعال در عرصه موسیقی تکذیب شد و بعد هم اعلام شد که این خبر توسط پایگاه اینترنتی رسمی و مدیر برنامه های این خواننده مطرح بین المللی نیز تکذیب شده است.

همچنین تاکید شده بود که این خواننده مسلمان قصد دارد آهنگسازی آلبوم تازه اش را هم خودش انجام دهد و همکاری با وارسته نخواهد داشت!

امروز هم خبر دیگری مبنی به تعویق افتادن کنسرت محسن افراسیابی و سامی یوسف انتشار یافته است. افراسیابی خواننده جوانی که اعلام کرده بود قرار است با سامی یوسف کنسرت مشترکی را برگزار کند، از به تعویق افتادن این کنسرت خبر داده است. او به یکی از خبرگزاری‌ها گفته است: از ابتدا قرار بود آلبوم “دوئل” به عنوان اولین آلبوم رسمی من تابستان امسال منتشر شود و پس از انتشار یافتن این آلبوم کنسرت مشترکی را با سامی یوسف برگزار کنم اما متاسفانه به سبب اینکه هنوز این آلبوم به صورت رسمی منتشر نشده است من هم نمی‌توانم در این کنسرت حضور داشته باشم.

او همچنین تاکید کرده است: با توجه به صحبت‌هایی که با مدیر برنامه های سامی یوسف انجام دادم قرار بر این است که این کنسرت مشترک بعد از انتشار یافتن آلبوم “دوئل” به صورت رسمی اوایل مهر ماه در یک کشور آسیایی با حضور نوازندگان خارجی گروه سامی یوسف و اجرای قطعاتی از ساخته‌های من و این خواننده برگزار شود.

از سوی دیگر امروز آهنگساز سمفونی صلح هم در گفتگو با خبرنگار ما از تصمیمش برای دعوت از سامی یوسف گفته‌است. همه این گفتگوها در حالی انجام شده است که هنوز هیچ خبری مبنی بر همکاری سامی یوسف و آهنگسازان ایرانی در پایگاه اینترنتی رسمی خواننده منتشر نشده است. با این شرایط این احتمال وجود دارد که هر لحظه این خبرها هم مانند خبرها قبلی تکذیب شود.شاید بهتر باشد این قبیل خبرها حتما بعد از عقد قرارداد رسمی از سوی آهنگسازان و مسولان محترم روابط عمومی‌های ایشان اعلام شود تا خدای‌ناکرده از اعتماد مخاطبان به این خبرها کاسته نشود.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.