آهنگساز «مختارنامه» با «یلدا»ی میرباقری به تلویزیون می آید+عکس

آهنگساز «مختارنامه» با «یلدا»ی میرباقری به تلویزیون می آید+عکس

به گزارش شبکه ایران،امیر توسلی به عنوان آهنگساز مجموعه تلویزیونی «یلدا» به کارگردانی حسن میرباقری و تهیه کنندگی بهروز خوشرزم با این پروژه قرارداد بست. توسلی از آهنگسازان پرکار و مطرح تلویزیون و سینما است، او ساخت موسیقی مجموعه “مختارنامه” را نیز بر عهده داشت.

 تصویربرداری مجموعه “یلدا” در حدود ده روز پیش در بسطام از توابع شهرستان شاهرود آغاز شد و ۴ ماه به طول خواهد انجامید.
تا کنون بازیگرانی چون الهام پاوه نژاد ، چنگیز جلیلوند ، فریبا کوثری ، حمیدرضا آذرنگ ، سید مهرداد ضیایی و سحر افتاده( در نقش یلدا) مقابل دوربین رضا غفاری رفته اند.


محمدرضا شریفی نیا، کاظم هژیرآزاد، اسماعیل خلج، فریبا کوثری، ماه چره خلیلی، حامد میرباقری، بیژن افشار، حمید عطائی و  اکبر سلطانعلی از دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند.

 

در خلاصه داستان «یلدا» آمده: حاج محمدعلی زاهدی مشهور به مندلی که سال هاست سنت تعزیه خانی را در شهرستان بسطام حفظ کرده با نزدیک شدن زمان مرگش احساس می کند که خطا یا گناهی در گذشته باعث تنهایی و آشفتگی امروز او و دور افتادن فرزندانش از اصالت هاست. او به جستجو در گذشته اش می پردازد تا اینکه… .
سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: نویسندگان فیلمنامه: الهه میرباقری، آزاده محسنی، بازنویسی فیلمنامه و مشاور کارگردان: داوود میرباقری، مدیر تصویربرداری: رضا غفاری، دستیار اول کارگردان: رضا اصغری، طراح گریم: محسن موسوی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: مسعود پاکدل.


شبکه ایران

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. ...:

    چرا عکس صادق توی فیلم توی هیچ سایتی نیست

  2. نیلوفر:

    واقعآ آهنگ مختارنامه مختص مختار شده و همیشه ماندگار است…ما از دیدن این فیلم متحول شدیم…فیلم یلدا هم اتفاق اجتماعی را نشان میدهد که برای هر فردی ممکن است در خانواده اش رخ دهد.از آقای میرباقری و همه ی دست اندر کاران و بازیگران تشکر میکنیم.موفق باشید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.