“آواتار” خودروی بدون در آئودی +عکس

۳۰م دیماه ،

سیستم پیشران این خودرو ۴ موتور الکتریکی جداگانه است که در هر چرخ به صورت جداگانه تعبیه شده اند و قدرتی ۵۴۴ اسب بخاری را برای این خودرو ایجاد می کنند.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، آئودی یکی از شرکت های خودروسازی است که تا به حال طرح های بسیاری برای خودروهای آینده خود ارائه کرده است و البته سعی دارد بسیاری از آن ها را بسازد.

این شرکت طرحی را ارائه کرده است که با نام “آواتار” شناخته می گردد و البته طرح آن را یک دانشجوی طراحی خودرو کشیده و بخشی از پایان نامه اش بوده است.

“ادوین کونان” طراحی است که این خودرو را با امکاناتی بسیار جالب طراحی کرده است که سبب می گردد این خودرو در میان بهترین های آینده قرار بگیرد. سیستم پیشران این خودرو ۴ موتور الکتریکی جداگانه است که در هر چرخ به صورت جداگانه تعبیه شده اند و قدرتی ۵۴۴ اسب بخاری را برای این خودرو ایجاد می کنند و می تواند سرعتی بیش از ۳۰۰ کیلومتر را برای این خودرو ایجاد کند.

نکته بسیار جالبی که در مورد آواتار می توان گفت این است که این خودرو هیچگونه دری برای سوار و یا پیاده شدن ندارد و برای ورود خروج باید از سقف آن استفاده کنید. سقف این خودرو از سه بخش ساخته شده است که باز شده و می توان از استفاده کرد.

نکته دیگر در مورد این خودرو سیستم کنترلی آن است. با توجه به سیستم خاصی که در آن وجود دارد خودرو را می توانید با استفاده از فرمان، جوی استیک و یا کتی کیبورد کنترل کنید و این انعطاف پذیری برای راحتی راننده تعبیه شده است.

چرخ های این خودرو نیز در محفظه های خاصی حضور دارند که هم از پوسیدگی و کاهش عمر آن ها کم می گردد و هم این که به زیبایی خودرو افزوده است.

این خودرو به صورت تقریبی برای سال ۲۰۳۲ طراحی شده است اما آئودی اعلام کرده است که ممکن است نمونه هایی از آن را بسیار زودتر بسازد.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.