آوای انتظار تلفن ثابت تا پایان امسال در خراسان عرضه می گردد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مشهد – خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی گفت: آوای انتظار اولین سرویس در حوزه شبکه های هوشمند است که تا پایان همین امسال راه اندازی می گردد.
 
 
علی ملک جعفریان عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت مخابرات در حوزه های همراه اول، دیتا، شبکه های اختصاصی و تلفن ثابت به مردم خدمت ارائه می کند.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی افزود: در بخش تلفن همراه با قدمت ۱۸ ساله که امروزه جزو اسباب جدا نشدنی زندگی مردم شده است سه میلیون و ۷۰۰ هزار شماره در خراسان رضوی واگذار شده است که از این آمار یک میلیون، شماره های ثابت همراه و دو میلیون و ۷۰۰ هزار شماره اعتباری می باشند.
 
ملک جعفریان بیان کرد: در بحث تلفن همراه ارزش افزوده هایی هم عرضه می گردد که اس ام اس و جی پی آر اس دو مورد از این سرویس ها است که ارائه می گردد.
 
وی تصریح کرد: دو میلیون و ۷۰ هزار شماره هم در بخش تلفن ثابت در سطح استان خراسان رضوی واگذار شده است که برای این بخش هم ارزش افزوده هایی در نظر گرفته شده است.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی بیان کرد: سرویس اس ام اس برای تلفن ثابت از ارزش افزوده هایی است که چهار ماه پیش باید راه اندازی می شد ولی متاسفانه به دلائلی هنوز فراهم نشده و در حال پیگیری هستیم که ظرف چند ماه آینده به بهره برداری برسد.
 
ملک جعفریان اظهار کرد: قصه گویی، صدای مشاور و امداد رایانه از دیگر سرویس هایی است که شرکت ها با گرفتن خط از مخابرات به مردم ارائه خدمت می کنند.
 
وی افزود: در حال راه اندازی  شبکه های هوشمند ان جی ان هستیم که حدود ۷۰ میلیارد تومان روی آن سرمایه گذاری شده است.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی اظهار کرد: از ۳۰ مرکز مخابراتی ۱۲ مرکز از شبکه قدیمی به شبکه های تازه برگردان شده است و با اتمام برگردان تمام ۳۰ مرکز به طور متمرکز این شبکه راه اندازی می گردد.
 
ملک جعفریان گفت: آوای انتظار اولین سرویس در این حوزه است که تا پایان همین امسال راه اندازی شده و ماهیانه ۲۰۰ تومان از مشترکان هزینه دریافت می گردد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حمید:

    بسیار عالی است

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.