آوای انتظار مرتضی پاشایی در همراه اول غوغا به پا کرد+عکس

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتاز نیوز

نگارش توسط سامان در سه شنبه, ۰۶ ژانویه ۲۰۲۲ در موسیقی
آوای انتظار مرتضی پاشایی در همراه اول غوغا به پا کرد+عکس

همراه اول بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال صرف کمک به ساخت مرکز جامع سرطان کرد.

 

 صبح امروز طی مراسمی در ساختمان مؤسسه تحقیقات، آموزش و درمان سرطان و با حضور خانواده (پدر و عموی) زنده یاد مرتضی پاشایی، چک یک میلیارد و ۸۰۷ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۷۲۰ریالی همراه اول برای کمک به ساخت مرکز جامع سرطان تحویل این مؤسسه شد.

این مبلغ درآمد حاصله از فعالسازی ماندگارترین آواهای انتظار زنده یاد مرتضی پاشایی از تاریخ ۲۷ آبان ماه تا ۴ آذر ماه سال جاری توسط مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول بود که صرف کمک به ساخت مرکز جامع سرطان می‌شود.

b2ap3_thumbnail_58100_658.jpg

اپراتور اول ارتباطی در ۲۷ آبان ماه سال جاری با ارسال پیامک اعلام کرده بود که بدلیل فوت زنده یاد مرتضی پاشایی بر اثر بیماری سرطان، به نمایندگی از همراه هان همیشگی خود، به مدت ۸ روز درآمد حاصله از فعال‌سازی چهار آوای انتظار ماندگار این خواننده جوان را صرف کمک به ساخت مرکز جامع سرطان می‌کند.

با اعلام این خبر توسط همراه اول، بسیاری از مشترکین این اپراتور، آواهای انتظار زنده یاد پاشایی را انتخاب کردند که از این بابت طی ۸ روز، بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال درآمد حاصل شد.

در این مراسم همچنین اپراتور اول ارتباطی به عنوان حامی کنفرانس «سرطان و پیشگیری» که ۶ و ۷ بهمن ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا‌وسیما برگزار می شود، معرفی شد.


– موسیقی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.