آیا تلاش‌ برای بازگشت “جاسبی” به دانشگاه آزاد نافرجام ماند؟

جلسه ۷۱۶ شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست احمدی‌نژاد بدون بررسی موضوع تعیین نماینده این شورا در هیئت امنای دانشگاه آزاد برگزار شد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهممتازنیوز، درباره برگزاری جلسه سه‌شنبه شب شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: در جلسه گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی که ۱۴ تیر ماه برگزار شد برای تعیین نماینده شورا در هیئت امنای دانشگاه آزاد رای‌گیری صورت گرفت.

وی افزود: در جلسه مذکور از بین دو نامزد عضویت در هیئت امنای دانشگاه آزاد یعنی منصور کبکانیان و عبدلله جاسبی، کبکانیان توانست ۱۹ رای را کسب کند و جاسبی صرفا ۸ رای را به دست آورد اما آراء اخذ شده قرائت نشد و برخی از اعضا، رای‌گیری صورت گرفته را مخدوش اعلام کردند و در نهایت تصمیم‌گیری در این خصوص به جلسه آتی شورا یعنی جلسه شب گذشته موکول شد.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: جلسه شب گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور اعضای شورای برگزار شد اما در این جلسه صحبتی درباره تعیین نماینده شورا برای عضویت در هیئت امنای دانشگاه آزاد نشد و این مسئله مسکوت ماند.

شایان ذکر است در طول‌ ماه‌های اخیر تلاش گسترده‌ای از سوی طیف هوادار عبدالله جاسبی و مدیریت سابق دانشگاه آزاد برای به عضویت درآوردن وی در هیئت امنای این دانشگاه صورت گرفت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.