آیا سعید جلیلی قصد تشکیل حزب دارد یا خیر؟

فروردین ۱۴۰۳

سخنگوی ستاد دانشجویی سعید جلیلی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ به خبرها انتشار یافته مبنی بر تشکیل حزب از سوی وی پاسخ داد.

“حسین ذوقی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به خبرها شنیده شده مبنی بر تشکیل حزب از سوی سعید جلیلی اظهار داشت: انتشار یافتن چنین خبری صحت ندارد و آقای جلیلی در حال حاضر نه قصد راه‌اندازی حزب و نه فعالیتی در این راستا دارد.  
 
وی با اشاره به فعالیت‌های کنونی دبیر شورای عالی امنیت ملی سابق تصریح کرد: در حال حاضر جلیلی به دو وظیفه اصلی خود که از سوی “مقام معظم رهبری” به وی محول شده یعنی نمایندگی در شورای عالی امنیت ملی و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌پردازد.
 
گفتنی است سعید جلیلی با شعار حیات طیبه یکی از ۸ کاندیدای انتخاباتی ریاست‌جمهوری سال ۹۲ بود که در نهایت با کسب ۴میلیون و ۱۶۸ هزار و ۹۴۶  نفر سوم انتخابات ریاست‌جمهوری شد.

سعید جلیلی در سال‌های ۱۳۸۶  تا ۱۹ شهریور دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با کشورهای غربی بود.

لازم به ذکر است بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری مقام معظم رهبری با صدور حکمی” سعید جلیلی” را به عنوان یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد. 

پیش از این خبرهای در خصوص تشکیل حزب از سوی سعید جلیلی با همکاری بسیاری از حامیان “محمود احمدی‌نژاد” رئیس‌جمهور سابق که در سال ۸۸ دست از حمایت او برداشتند، در رسانه‌ها انتشار یافته بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.