آیت‌اللهی‌: دنبال نظر باشگاه‌ها نبودیم

جام جم آنلاین: نایب رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که برای حذف جام حذفی دنبال نظر باشگاه‌ها نبوده‌اند.

هادی آیت اللهی در گفت و گو با فارس، در پاسخ به این سؤال که کارلوس کرش چه زمانی به ایران بازمی‌گردد، گفت: کرش تا ۱۰ روز دیگر به ایران می‌آید.

وی در خصوص اینکه بحث حذف جام حذفی از سوی کرش مطرح شده یا مسئولان فدراسیون، اظهار داشت: پیشنهاد برگزار نشدن جام حذفی از سوی سازمان لیگ بوده و کرش فقط درخواست کرد اردوهای تیم ملی برگزار شود و هرگز نگفت جام حذفی برگزار نشود.

نایب رییس فدراسیون درباره اینکه چطور غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ در مصاحبه‌ای اعلام کرد حذف جام حذفی خواسته کرش بوده و سایر اعضای هیأت رییسه نیز چنین موضوعی را تایید کرده‌اند گفت: باید از خودشان در مورد این مسئله بپرسید اما در جلسه‌ای که من حضور داشتم کرش چنین درخواستی نداد. با این حال جام حذفی سال آینده قطعا برگزار نمی‌شود.

آیت‌اللهی در پاسخ به این سؤال اگر باشگاه‌ها مخالف چنین تصمیمی باشند آن وقت تصمیم فدراسیون چیست، خاطرنشان کرد: به دنبال نظر باشگاه‌ها نیستیم بلکه این تصمیم برگزار کننده مسابقات است. باشگاه‌های جزئی از این فوتبال هستند اما شرایط تیم ملی اهمیت دارد.

آیت اللهی در پاسخ به این سؤال که آیا AFC این مسئله را تایید کرده یا خیر گفت: AFC مسلما این خواسته را تایید می‌کند. ما همچنان منتظر نظر AFC هستیم اما اگر مخالفتی داشتند بلافاصله به ما می‌گفتند.

وی در ارتباط با اینکه اعلام کرده نام برخی از متخلفان فوتبال که در لیست ۱۰۱ نفر قرار دارد حذف شده، گفت: من چنین اظهار نظری نکردم و اگر برخی از این افراد در کنار تیم‌ها حضور دارند باشگاه‌ها موظف هستند از فدراسیون استعلام بگیرند.

نایب رییس فدراسیون فوتبال در این مورد که آیا بازیکنی بوده که به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد، قراردادش در هیأت فوتبال به ثبت نرسیده باشد گفت: تاکنون هیچ بازیکنی مشکل نداشته و همه سقف را رعایت کرده‌اند و هر قراردادی که در هیأت فوتبال به ثبت رسیده با رعایت سقف قرارداد بوده است. اگر باشگاهی یا بازیکنی تخلف کرده باشد مطمئنا در آینده مشخص و خودشان متضرر می‌شوند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.