آیت‌الله امینی: مسئولانی که درست عمل نکنند باعث دوری افراد از دین می‌شوند

امام جمعه قم گفت: اعمال مسئولان نشانه اسلامی بودن نظام است و مسئولانی که درست عمل نکنند باعث دوری برخی افراد از دین می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری آریا از قم، آیت‌الله ابراهیم امینی در دیدار شهردار و جمعی از مدیران شهرداری قم مشکل اساسی در کشور را عمل نکردن به قانون دانست و با تاکید به رعایت قواعد و ضوابط و اخلاق اسلامی اظهار کرد: امیدوارم شهردار قم همانگونه که قوانین و مقررات را رعایت می‌کند، برای دیگران الگو باشد.
وی ضمن لزوم توجه به وضعیت ساخت و سازها در سطح شهر بر تفکیک آپارتمان‌ها از خانه‌های ویلایی تاکید کرد و بیان داشت: شهرداری باید به فکر کوچه‌های باریک محله‌های قدیمی شهر باشد.
امام جمعه قم ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت اولویت‌ها تصریح کرد: تشخیص محل صرف بودجه مهم بوده که نیازمند کار مشاوره‌ای و تفکر صحیح است.
امینی با اشاره به زیارتی بودن شهر قم و توریست‌پذیر بودن این شهر و تذکر راجع به فراهم کردن شرایط مناسب برای رفاه حال مسافرین و زائرین اظهار داشت: مشکل ترافیک شهر و پارکینگ باید برطرف شود.
وی ضمن تاکید بر حمایت از خصوصی‌سازی پارکینگ‌ها گفت: راه حل معضل ترافیک شهر، یکطرفه کردن کوچه‌ها و عمل به آن به طور جدی و تامین پارکینگ فروشگاه‌ها و ادارات است، از سوی دیگر فروش خودرو باید تحت کنترل باشد و اجازه فروش ماشین و همچنین پلاک‌گذاری آن مشروط به داشتن پارکینگ باشد.
امام جمعه قم در ادامه اظهار داشت: اعمال شما مسئولان نشانه اسلامی بودن نظام است و مسئولانی که درست عمل نکنند باعث دوری برخی افراد از دین می‌شوند چون آثار دین را در اعمال این مسئولان نمی‌بینند و این بدبینی‌ها تقصیر دین نیست و علت آن عمل نکردن به دین است.
 


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.