“آیت‌الله تهرانی” شخصیتی وارسته، فقیهی مجاهد و استادی عارف بود

۱۹م دیماه ،

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با خانواده آیت‌الله مجتبی تهرانی گفت: ایشان شخصیتی وارسته، فقیهی مجاهد و استادی عارف بود که منشاء تربیت شاگردانی انقلابی و متدیّن در عرصه‌های مختلف دوران دفاع مقدس و بعد از آن شدند.

به گزارش گروه سیاسیممتازنیوز، “علی اکبر هاشمی رفسنجانی” بعدازظهر دیروز با حضور در بیت عالم ربّانی و استاد اخلاق، حضرت “آیت‌الله حاج شیخ مجتبی تهرانی” با عرض تسلیت مجدد به همسر مکرمه، فرزندان فاضل و روحانی آن عالم فقید، داماد و دختران محترمه از درگاه خداوند متعال علوّ درجات را برای آن عالم وارسته مسألت کرد.

در این ملاقات هاشمی رفسنجانی با اشاره به سوابق مبارزاتی و اخلاقی آیت‌الله حاج‌ شیخ مجتبی تهرانی، ایشان را شخصیتی وارسته، فقیهی مجاهد و استادی عارف توصیف کرد که در زمان حیات گرامی‌شان منشاء تربیت شاگردانی انقلابی و متدیّن در عرصه‌های مختلف دوران دفاع مقدس و بعد از آن گردید.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به ترویج و آثار ارزشمند عالم بزرگوار آیت‌الله حاج شیخ مجتبی تهرانی به فرزندان به ویژه نسل جوان و تشنه حقایق عرفانی و اخلاقی تأکید کرد.

هاشمی رفسنجانی، در پایان، حضور و وداع میلیون‌ها عاشق در روز “اربعین حسینی” با پیکر پاک آن فقید سعید را بیانگر علاقه وصف‌ناپذیر مردم نسبت به این عالم شریف دانست و برای ایشان از درگاه خداوند متعال طلب آمرزش و مغفرت الهی نمود.

در این دیدار همسر محترمه، اعضای بیت و حجت‌‌الاسلام والمسلمین حسین تهرانی فرزند ارشد ایشان از ابراز همدردی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیت قدردانی و حضور هاشمی رفسنجانی را سبب تسلی خاطر بازماندگان دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج حسین تهرانی در این دیدار در بیان خاطراتی از روزهای آخر مداوا و بستری ایشان در بیمارستان اظهار داشت: مرحوم آیت‌الله حاج شیخ مجتبی تهرانی تأکید داشت، ایشان پس از بهبودی و مرخصی از بیمارستان در اولین فرصت ملاقاتی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی داشته باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.