آیت‎الله‎زاده:گهراسبش رابرای بقازین کرده است

۲۶م دیماه ،

رضا آیت‎الله‎زاده درگفت‎وگو با خبرنگار ایسنا، دربارهٔ برتری گهر برابر پیکان، اظهار کرد: تیم برتر میدان بودیم و به لحاظ فنی عالی عمل کردیم. موقعیت‎های گلزنی زیادی داشتیم و پیکان حرفی برای گفتن نداشت.

وی با اشاره به نتایج خوبی که گهر در نیم‎فصل دوم کسب کرده، تصریح کرد: با روند موفقیت‎آمیزی که در چند بازی اخیر داشته‎ایم به ماندن در لیگ خیلی امیدوار شده‎ایم.

آیت‎الله‎زاده ادامه داد: به نوعی گهر اسبش را برای بقا زین کرده و می‎خواهیم با جبران نتایج ضعیف نیم‎فصل اول به همه ثابت کنیم که حق این تیم حتی با امکانات کمی که دارد بسیار بیشتر از این‎هاست.

وی ضمن تشکر از هواداران گهر، افزود: پایگاه فرهنگی شدن کار مشکلی است که تماشاگران دورودی در همان یکی، دو بازی اول به این مهم رسیدند و امیدوارم این روند خوشایند فرهنگی ادامه پیدا کند.

مدیرعامل گهر با بیان این‎که دوست داشتیم بعد از بازی با پیکان در دورود بمانیم، خاطرنشان کرد: برای‎مان سخت است که به تهران برویم و از آنجا برای بازی با ذوب‎آهن به اصفهان برویم. مساحت دورود تا اصفهان بسیار نزدیک‎تر است و بازیکنان می‎توانند بیشتر استراحت کنند اما چون مشکل مالی داریم، نمی‎توانیم در دورود بمانیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.