آیت الله نوری همدانی : حکومت مردمی از سلاح هسته ای بی نیاز است

سه شنبه ۳۰ خرداد – ۰۶:۰۵:۳۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – آیت الله نوری همدانی تاکید کرد : حکومتی که مردم با آن هستند نیاز به سلاح هسته‌ای ندارد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار جمعی از نیروهای مسلح وزارت دفاع با اشاره به تلاش دشمن در گرفتن حق مسلم ایران در استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای گفت: ما در فن‌آوری هسته‌ای به دنبال حق مسلم خود هستیم ولی دشمن برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی جلسات مربوطه را عقب می‌اندازد.
وی با تأکید بر این که ما نیازی به سلاح هسته‌ای نداریم افزود: دولت‌هایی نیازمند سلاح‌های هسته‌ای هستند که قدرت طلب باشند ولی ما نیازی به سلاح هسته‌ای نداریم.
آیت‌الله نوری همدانی با بیان این که مگر امام خمینی(ره) سلاح هسته‌ای داشت که توانست استکبار را شکست دهد افزود :‌ در حکومتی که مردم با آن باشند و در عرصه‌هایی چون شرکت در انتخابات و برپایی با شکوه راهپیمایی‌ها نیازی به سلاح هسته‌ای ندارد.
آیت‌الله نوری همدانی همچنین با تبیین اصول عزت مسلمانان دست یابی به علم را از جمله این اصول برشمرد و گفت : مسلمانان باید در علم و فن‌آوری سرآمد دیگران باشند.
وی با اشاره به دوری مسلمان از هویت خود در عرصه علم گفت : با توجه به جایگاه علم در عرصه عزت یافتن افراد ، دشمنان اسلام تلاش دارد که مسلمانان را در عرصه علمی عقب مانده کنند و آنها را به خود وابسته نگه دارند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۹۱۸۰۵۳۳۷۶۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.