آپارتمان‌هایی با قیمت های میلیاردی

۲۱اردیبهشت،

کد خبر: ۶۷۴۸ تاریخ انتشار یافتن: شنبه ۲۱ اردیبهشت۷:۵۱ عصر ذخیره ارسال به دوست نسخه چاپی

این روزها آن دسته از واحدهای مسکونی که ارزش آنها میلیاردی است همچون واحدهای مسکونی میلیاردی در قبل جزو واحدهای خاص محسوب نمی‌شوند. اکنون بعضی از واحدهای مسکونی که از کمترین امکانات رفاهی برخوردار می باشند قیمت فروش آنها بیش از یک میلیارد و حتی بالاتر از ۱۰ میلیارد تومان از سوی فروشنده‌ها تعیین می‌شود!

به گزارش نوساز به نقل از دنیای اقتصاد، در قبل واحدهای مسکونی میلیاردی از امکاناتی همچون: برخورداری از بیش از یک پارکینگ، تراس بزرگ، سالن اجتماعات ، سالن ورزش و غیره ( هرچند معمولی در زمان فعلی) بهره‌مند بودند که این ویژگی‌ها تنها مختص این واحدها بود و همین امر سبب ارزش میلیاردی این واحدها می‌شد. اما در حال حاضر واحدهایی می باشند که با امکانات پارکینگ، انباری و آسانسور قیمت شان میلیاردی محاسبه می‌شود! این موضوع نشان دهنده تورم و گرانی و خودخواهی عده ای از فروشنده‌ها در بازار مسکن است که روی دادن هر اتفاقی را ممکن کرده است. برای مثال: در منطقه آجودانیه واقع در خیابان بهزاد یک واحد مسکونی نوساز با متراژ ۲۴۵ متر مربع، متری ۱۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.این واحد مسکونی فقط از پارکینگ، انباری و آسانسور بهره‌مند است.
همچنین قیمت هر متر مربع واحدی ۲۳۶ متری در خیابان میرداماد (خیابان البرز) ۱۱ میلیون تومان از سوی مالک برآورد شده است. ۵ سال از عمر بنای واحد مذکور می‌گذرد و امکاناتش به پارکینگ، انباری و آسانسور ختم می‌شود.

منبع: دنیای اقتصاد


برچسب هابرچسب ها: قیمت، مسکن، خرید، فروش، رهن، اجاره، تهران، قیمت ملک در تهران، لوکس



آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.