آگاه‌سازی دانش‌آموزان توسط پلیس فتا، باعث کاهش فرار مغزها در آینده می‌شود

فاوانیوز: به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا – حمید رضا جان بزرگی مدیر مرکز استعدادهای درخشان و علی سامان‌پور معاون پرورشی استعدادهای درخشان درسومین روز برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال از غرفه پلیس فتا بازدید کردند.
مدیر مرکز استعداد های درخشان در حاشیه بازدید از غرفه پلیس فتا، تعامل پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات  با آموزش و پرورش را بسیار مفید دانست و گفت: برگزاری همایش ها برای آگاه سازی دانش آموزان در خصوص وقوع جرایم فضای سایبری باعث کاهش وقوع این گونه آسیب ها و آشنایی این قشر با تهدیدات فضای فضای اینترنت می شود.
این مقام مسئول گفت: باید در کتاب های مقاطع چهارم و پنجم ابتدایی مطالبی در خصوص فضای اینترنت، نوآوری و آسیب ها آن ارایه می شود.
سامانی پور، معاون پرورشی مرکز پرورش استعداد های درخشان نیز ضمن حضور در غرفه پلیس فتا در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، عنوان کرد: یکی از ماموریت های پلیس فتا آگاه سازی دانش آموزان در خصوص برخی سایت ها و شبکه های غیر مجاز است که طی آن  با نشان دادن یک تصویر و یا دادن وعده های توخالی قصد دزدیدن مغزهای کشور را دارند که اگر آموزش های لازم در این زمینه داده شود، دشمنان به اهداف خود نمی رسند.
وی ادامه داد: ما در نظر داریم با همکاری که میان پلیس فضای تولید و تبادل ناجا (فتا) و وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته نقشه دشمنان را که قصد فریب جوانان ایران را دارند نقش بر آب کنیم.

فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.