آگهی استخدامی بیمه مرکزی ایران

اعطای پروانه کارگزاری رسمی بیمه مرکزی ایران

بیمه مرکزی ایران ج.ا.ا در اجرای ماده ۶۸ قانون تاسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بیمه گری و برای استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد برای تعمیم و گسترش فرهنگ بیمه و پیشبرد و عرضه خدمت و فعالیت های بیمه ای پس از آزمون از متقاضیان واجد شرایط بر اساس آیین نامه و مقررات مربوط،پروانه کارگزاری رسمی بیمه صادر میکند.

شرایط لازم:

۱-تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران

۲-اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور

۳-حداقل سن ۲۵ سال

۴-داشتن لیسانس با یک سال سابقه کار مفید بیمه ای یا حداقل لیسانس در رشته بیمه و یا گرایش بیمه ای و ۶ ماه سابقه کار مفید بیمه ای

۵-انجام گرفتن خدمت وظیفه عمومی یا داشتن معافیت دائم قانونی

۶-عدم شهرت به نادرستی

۷-نداشتن سابقه محکومیت به علت ارتکاب جنایت یا ورشکستگی به تقصیر و کلاه برداری و یا خیانت در امانت و یا دزدی و صدور چک بی محل یا اختلاس و یا معاونت در یکی از جرایم فوق به گواهی اداره سجل کیفری وزارت دادگستری(در این خصوص گواهی عدم سوء پیشینه الزلمی است که پس از موفقیت در آزمون باید ارائه شود)

۸-موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه حضوری در بیمه مرکزی ایران.

۹-گذراندن دوره آموزشی و توجیهی بیمه مرکزی ایران و اخذ گواهینامه قبولی.

تذکر:مطابق ماده ۱ آیین نامه کارگزاری بیمه،شغل انحصاری کارگزار باید ارائه خدمات بیمه ای باشد.

مدارک لازم برای ثبت نام:

۱-تصویر خوانای کلیه صفحات شناسنامه عکس دار

۲-یک برگ تصویر خوانای مدرک تحصیلی معتبر

۳-سه عکس ۳ در ۴ جدید با درج مشخصات متقاضی در پشت آن.

۴-اصل فیش بانکی به مبلغ بیست هزار ریال واریز شده به حساب سیبا شماره ۰۱۰۹۹۹۹۹۹۹۰۰۹ بانک ملی شعبه ممتازملی کد ۱۰۰ به نام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای آزمون کارگزاری رسمی بیمه.

۵-یک برگ تصویر از پشت و روی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی.

۶-اصل گواهی سابقه کار بیمه بازرگانی(نزد موسسات بیمه،نمایندگان بیمه و کارگزاری رسمی بیمه) متناسب با مدرک تحصیلی به شرح مندرج در بند ۴ شرایط فوق.

۷-فرم تکمیل شده با الصاق یک قطعه عکس ۳ در ۴ بر آن.

تذکر مهم:گواهی های صادر شده توسط نمایندگان شرکت های بیمه باید طی نامه ای جداگانه به تایید ادارات امور نمایندگان این شرکت ها در تهران برسد.همچنین گواهی های صادر شده توسط کارگزاران رسمی بیمه به تایید مدیریت نظارت بر دفتر خدمات بیمه ای بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران رسیده باشد.

سایر نکات:

۱-داوطلبان واجد شرایط باید مدارک لازم را تا حداکثر پایان وقت اداری ۵ مرداد ۹۱ با پست سفارشی به نشانی بیمه مرکزی در تهران،خ آفریقا،نبش ناهید شرقی شماره ۲۲۳ کد پستی ۱۹۱۵۷ یا صندوق پستی ۱۹۳۹۵۵۵۸۸ بفرستند.ضمنا روی پاکت ارسالی جمله آزمون کارگزاری قید گردد.

۲-به مدارکی که ناقص باشد یا بعد از تاریخ فوق به پست تحویل شود،ترتیب اثر داده نمیشود و مدارک ارسالی و وجه پرداختی مسترد نخواهد شد.

۳-لیست نهایی شرکت کنندگان یک هفته قبل از آزمون در سایت بیمه مرکزی درج خواهد شد.

۴-آزمون ۱۶ شهریور ۹۱ راس ساعت ۹ صبح در محل پژوهشکده بیمه در تهران،سعادت آباد،میدان کاج،خ سرو غربی،پلاک ۴۳ برگزار میگردد.برای دریافت کارت،متقاضیان ساعت ۸ صبح ۱۶ شهریور ۹۱ باید در محل فوق الذکر حضور به هم برسانند.

موارد آزمون کتبی:

مجموعه قوانین و مقررات بیمه،اصول و کلیات بیمه های بازرگانی،آیین نامه شماره ۶ و ضمایم آن،مجموعه قوانین و مقررات بیمه های بازرگانی

برخی منابع در کتابفروشی ساختمان پژوهشکده بیمه موجود است.

جهت دریافت فرم ثبت نام اینجا را کلیک نمائید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.