آگهی استخدام بانک سامان

۱۵خردادماه،

بانک سامان در راستای توسعه سرمایه‌های انسانی خود و به‌منظور تکمیل کادر تخصصی و مجرب مورد نیاز، از نیروهای با پشتکار، خلاق و دارای انگیزه‌ای که واجدشرایط زیر نیز باشند، دعوت به همکاری می‌کند

 

 

آگهی شماره یک : دعوت به همکاری در تهران، کرج، قم، شیراز، بندرعباس، همدان، مشهد، ساری، گنبد کاووس، کرمان، اصفهان، یزد، ارومیه، اردبیل، اهواز، قشم :

بانک سامان در راستای توسعه سرمایه‌های انسانی خود و به‌منظور تکمیل کادر تخصصی و مجرب مورد نیاز، از نیروهای با پشتکار، خلاق و دارای انگیزه‌ای که واجدشرایط زیر نیز باشند، دعوت به همکاری می‌کند.

روی عکس زیر کلیک کنید

saman

شرایط عمومی

  1. داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.
  2. متدین به یکی از ادیان رسمی کشور و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران.
  3. عدم سوء پیشینه کیفری.
  4. سلامت کامل جسم و روان بنابه تشخیص مرجع پزشکی بانک و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
  5. داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم قانونی برای متقاضیان آقا.
  6. بومی و ساکن شهر موردنظر.

سایر موارد

  • از میان درخواست‌های متقاضیان، اشخاص واجد شرایط انتخاب و بر اساس اولویت‌های موردنیاز بانک ، زمان مصاحبه تعیین و صرفاً از طریق تلفن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید؛ لذا خواهشمند است از پیگیری حضوری و تلفنی اجتناب کنید.
  • در صورتی‌که بانک در هریک از مراحل استخدام حتی در خلال دوره آزمایشی متوجه عدم رعایت اصل صداقت در ثبت اطلاعات و تکمیل فرم مربوط از سوی متقاضی استخدام شود، موضوع استخدام کان لم یکن تلقی خواهد شد.
  • تکمیل فرم دعوت به همکاری هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد کرد.
  • در صورت تکمیل فرم ثبت‌نام به طور کامل و ذخیره اطلاعات از دریافت پیغام اطلاعات شما به‌طور کامل ثبت گردید اطمینان حاصل کنید.
  • متقاضیان واجد شرایط می‌توانند حداکثر تا تاریخ /۰۳/۲۱ از طریق پایگاه اینترنتی بانک نسبت به تکمیل فرم دعوت به همکاری اقدام کنند.

جهت ملاحظه فرم دعوت به همکاری اینجا کلیک کنید.

آگهی شماره دو : دعوت به همکاری در قم

شرایط اختصاصی :

توانایی برقراری ارتباط اثربخش/قابلیت در فروش و بازاریابی،مسلط به Ms-Office،ساکن قم،سطح زبان انگلیسی در حد Intermediate،حداقل ۱ سال سابقه کار در امور فروش بیمه،مقطع لیسانس رشته بیمه و مدیریت (تمامی گرایش‌ها)،آقا و خانم،حداکثر ۳۰ سال،برای تصدی شغل کارشناس فروش و بیمه

شرایط عمومی

داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.

متدین به یکی از ادیان رسمی کشور و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران.

عدم سوء پیشینه کیفری.

سلامت کامل جسم و روان بنابه تشخیص مرجع پزشکی بانک و عدم اعتیاد به مواد مخدر.

داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم قانونی برای متقاضیان آقا.

بومی و ساکن شهر موردنظر.

سایر موارد

از میان درخواست‌های متقاضیان، اشخاص واجد شرایط انتخاب و بر اساس اولویت‌های موردنیاز بانک ، زمان مصاحبه تعیین و صرفاً از طریق تلفن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید؛ لذا خواهشمند است از پیگیری حضوری و تلفنی اجتناب کنید.

در صورتی‌که بانک در هریک از مراحل استخدام حتی در خلال دوره آزمایشی متوجه عدم رعایت اصل صداقت در ثبت اطلاعات و تکمیل فرم مربوط از سوی متقاضی استخدام شود، موضوع استخدام کان لم یکن تلقی خواهد شد.

تکمیل فرم دعوت به همکاری هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد کرد.

در صورت تکمیل فرم ثبت‌نام به طور کامل و ذخیره اطلاعات از دریافت پیغام اطلاعات شما به‌طور کامل ثبت گردید اطمینان حاصل کنید.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند حداکثر تا تاریخ /۰۳/۱۱ از طریق پایگاه اینترنتی بانک نسبت به تکمیل فرم دعوت به همکاری اقدام کنند.

جهت ملاحظه فرم دعوت به همکاری اینجا کلیک کنید.

آگهی استخدام ممتازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.