آگهی استخدام سومین آزمون اختصاصی دانشکده صدا و سیمای قم { آخرین مهلت : ۲۰ آبان }

سومین آزمون اختصاصی دانشکده صدا و سیمای قم برگزار می شود

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده صدا و سیمای قم از برگزاری سومین آزمون اختصاصی این دانشکده خبر داد. عبدالله متقی زاده در گفت و گو با فارس، با اشاره به برگزاری آزمون اختصاصی دانشکده صدا و سیمایقم اظهار کرد: آزمون اختصاصی این دانشکده با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: آزمون اختصاصی دانشکده صدا و سیما در رشته های ادبیات نمایشی (فیلمنامه نویسی) تولید سیما و ارتباطات و دین و رسانه در مقطع کارشناسی ارشد برگزار می شود.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده صدا وسیمی قم ادامه داد: خواهران تنها مجاز به شرکت در رشته ادبیات نمایشی این آزمون هستند و در صورت دارا بودن شرایط می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی عنوان داشت: اکنون ۵۰ نفر از خواهرات در رشته ادبیات نمایشی و بالغ بر ۱۰۰ نفر از برادران در دانشکده صدا و سیمای قم در حال تحصیل هستند.

متقی زاده با اشاره به شرایط ثبت نام در آزمون اختصاصی دانشکده صدا و سیما گفت: افراد داوطلب شرکت در این آزمون باید حداقل مدرک سطح دو حوزه و سن کمتر از ۳۰ سال باشند.

وی یادآور شد: داوطلبان شرکت در آزمون اختصاصی دانشکده صدا و سیما تا ۲۰ آبان فرصت دارند برای ثبت نام مدارک خود را به نشانی قم، بلوار امین دانشکده صدا و سیمای قم، صندوق پستی ۳۱۷۱/۳۷۱۸۵ یا پست الکترونیک paziresh@qiu.ir ارسال کنند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده صدا و سیمای قم با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۱۰۰ نفر از دانشکده صدا و سیما فارغ التحصیل شده اند، گفت: فارغ التحصیلان دانشکده صدا و سیمای قم مشکلی در زمینه اشتغال ندارند و پذیرفته شدگان این دانشکده بورسیه استخدامی سازمان صدا و سیما می شوند.

متقی زاده خاطر نشان کرد : با توجه به استقبال صورت گرفته این امکان وجود دارد که زمان ثبت نام و برگزاری آزمون با یک ماه تعویق برگزار شود.

وی عنوان داشت: اخبار تکمیلی مربوط به سومین آزمون اختصاصی از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشکده صدا و سیمای قم به آدرس www.qiu.ir در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

منبع خبر: بازارکار ۹ آبان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.