آگهی استخدام موسسه علمی تخصصی لوتوس

موسسه علمی تخصصی لوتوس به عنوان ستاد پشتیبانی مسابقات ایروکاپ کشوری در راستای تحقق اهداف خویش مبنی بر فرهنگ سازی، بومی سازی و کاربردی نمودن علم مهندسی هوافضا، جهت تکمیل نیروی انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز در استان تهران و سایر استانهای کشور از واجدین شرایط به صورت پاره وقت دعوت به عمل می آورد.
شرایط و نحوه همکاری:
– کلیه علاقمندان به ترویج فغالیتهای پژوهشی قادر به همکاری با موسسه می باشند ولی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های فنی و مهندسی، مهندسی برق الکترونیک، مهندسی هوافضا، مهندسی مکانیک و علوم پایه (فیزیک، ریاضی و …) که سابقه تدریس و کار پژوهشی داشته باشند، در اولویتهمکاری قرار دارند.
– متقاضیان می بایست علاوه بر علاقمندی به تدریس و دارا بودن فن بیان بالا و قابلیت انتقال اطلاعات علمی و ضمنا روحیه کار پژوهشی را نیز برخوردار باشند.
– ظرفیت مصاحبه در هر یک از زمینه های تخصصی فوق ۳۰ نفر می باشد.
– حق التدریس پرداختی به مربیان به ازای هر ساعت، در مقطع کارشناسی ۵۵۰۰۰ ریال و در مقطع کارشناسی ارشد ۶۵۰۰۰ ریال و در مقطع دکتری ۷۰۰۰۰ ریال می باشد.
– متقاضیان باید رزومه علمی- کاری – پژوهشی خویش شامل: مشخصات فردی، سوابق علمی، پژوهشی و کاری می باشد. را حداکثر تا تاریخ ۲۰/۱۰/۹۱ از طریق ایمیل با عنوان “نام و نام خانوادگی.شماره همراه” به پست الکترونیکی TTC.LAG@gmail.com ارسال نمایند.
– هزینه آموزش و تربیت مربی (راهنمای آموزشی و پژوهشی) در صورتی که در آزمون تئوری و شفاهی پذیرفته شوند، به عهده موسسه علمی تخصصی لوتوس می باشد. (رایگان)
جهت کسب اطلاعات بیشتر: ۶۶۰۸۴۴۸۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.