آگهی استخدام کارشناس فروش و مارکتینگ ، منشی اداری و منشی مدیرعامل در طرح سوم توسعه شرکت کوش آور تجهیز { آخرین مهلت : ۳۰ آذر }

شرکت کوش آور تجهیز به عنوان یکی از شرکت های معتبر آموزشی کشور عضو فدراسیون بین المللی آموزش و توسعه و دارای تأیید صلاحیت آموزشی از آموزش مرکزی شرکت ملی نفت ایران و برگزارکننده سمینار و کنفرانس های ملی و بین المللی در مرحله سوم طرح توسعه فعالیت های داخلی و بین المللی خود عناوین شغلی کارشناس فروش و مارکتینگ،منشی اداری و منشی مدیرعامل مطابق جدول ذیل متقاضیان واجد شرایط را جهت دعوت به همکاری می نماید:

عنوان شغلی

شرایط استخدام

توضیحات

ساعات کاری

حقوق و مزایا

محدوده کاری

سایر مزایا

ارسال رزومه

کارشناس فروش و مارکتینگ

روابط عمومی قوی، فن بیان بالا

داشتن ۲سال سابقه کار در حوزه فروش و بازاریابی

تسلط کامل به فرایند فروش و مارکتینگ

آشنایی با Word , Excel

داشتن حداکثر سن ۳۷ سال

با توجه به فعالیت شرکت کوش آور تجهیز در زمینه برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی و کنفرانس های ملی و بین المللی ، داشتن سابقه کار مرتبط الزامی نبوده ولی می بایست در زمینه فروش و بازاریابی دارای سابقه کار مفید باشد.

متقاضیانی که سابقه کار در واحدهای فروش ،جذب و بازاریابی شرکت ها و موسسات برگزار کننده دوره ها و سمینارهای آموزشی را دارند در اولویت استخدام قرار دارند.

شنبه الی چهارشنبه ۹ الی ۱۷- پنجشنبه ۹ الی ۱۳ (یک هفته در میان)

غرب تهران- سردار جنگل

در پایان هرماه حقوق ثابت همراه با میزان حق المشارکت در سود فروش با توجه به سابقه کاری، مصاحبه حضوری و بر اساس توافق فی مابین تعیین شده و بدون محدودیت می باشد.

بیمه تأمین اجتماعی از روز اول کاری لحاظ می گردد.

متقاضیانی که با مسیرمشکل دارند در صورت داشتن سوابق کاری خاص در حوزه های فروش و بازاریابی که مورد تأیید مدیرعامل قرار گیرد تسهیلاتی بنا بر تشخیص مدیرعامل لحاظ می گردد.

Email: job@kooshavar.org

فکس: ۸۹۷۸۶۶۱۵

عنوان شغلی

شرایط استخدام

توضیحات

ساعات کاری

حقوق و مزایا

محدوده کاری

سایر مزایا

ارسال رزومه

منشی اداری

روابط عمومی قوی و فن بیان بالا

داشتن وضعیت تأهل و جنسیت : خانم – مجرد

داشتن حداقل ۲ سال تجربه کاری مرتبط

تسلط کامل به word

آشنایی به Excelو Outlook

داشتن محدودیت سنی ۲۲-۳۸ سال

نداشتن محدودیت زمانی

پاسخگویی به تماس های اولیه وارجاع به واحدهای مختلف،ارسال و دریافت فاکس ،تایپ نامه های اداری و غیره،هماهنگی بین واحد ها جلسات و کارهای اداری داخلی شرکت و ………

با توجه به فعالیت های گسترده شرکت و افزایش ساعات و حجم کاری در زمان های نزدیک به برگزاری برنامه های آموزشی و برگزاری کنفرانس نداشتن محدودیت زمانی، اشتغال به تحصیل،وضعیت تأهل مجرد،آمادگی اضافه کار از شرایط مهم می باشد

شنبه الی چهارشنبه ۸:۳۰ الی ۱۷ – پنجشنبه ۸:۳۰ الی ۱۳

در پایان هر ماه حقوق ماهیانه شامل :حقوق ثابت،اضافه کار روزانه بوده که با توجه به سابقه کاری،مصاحبه حضوری و بر اساس توافق فی مابین تعیین شده و دارای محدودیت خاصی نمی باشد. بیمه تأمین اجتماعی مطابق قانون کار از روز اول کاری لحاظ می گردد.

غرب تهران –سردار جنگل

email : employment@kooshavar.org

فکس: ۸۹۷۸۶۶۱۵

عنوان شغلی

شرایط استخدام

توضیحات

ساعات کاری

حقوق و مزایا

محدوده کاری

سایر مزایا

ارسال رزومه

منشی و دستیار اجرایی مدیرعامل

روابط عمومی قوی و فن بیان بالا

داشتن وضعیت تأهل و جنسیت : خانم – مجرد

داشتن حداقل ۳ سال تجربه کاری مرتبط

تسلط کامل در مکالمه و مکاتبه به زبان انگلیسی

تسلط به word

آشنایی به Excelو Outlook

داشتن محدودیت سنی ۲۲-۳۸ سال

نداشتن محدودیت زمانی

با توجه به فعالیت های گسترده شرکت و افزایش ساعات کاری در حوزه مدیرعامل نداشتن محدودیت زمانی، اشتغال به تحصیل،وضعیت تأهل مجرد، در دسترس بودن کامل و آمادگی اضافه کار از شرایط مهم می باشد

شنبه الی چهارشنبه ۹ الی ۱۸ – پنجشنبه ۹ الی ۱۳ (یک هفته در میان)

در پایان هر ماه حقوق ماهیانه شامل :حقوق ثابت،اضافه کار روزانه و پاداش مدیرعامل بوده که با توجه به سابقه کاری،مصاحبه حضوری و بر اساس توافق فی مابین تعیین شده و دارای محدودیت خاصی نمی باشد. بیمه تأمین اجتماعی مطابق قانون کار از روز اول کاری لحاظ می گردد.

غرب تهران –سردار جنگل

متقاضیانی که با مسیر مشکل دارند در صورت داشتن سوابق و ویژگی خاص کاری که مرد تأیید مدیرعامل قرار گیرد تسهیلاتی بنا بر تشخیص مدیرعامل لحاظ می گردد.

Email: management@kooshavar.org

فکس: ۸۹۷۸۶۶۱۵

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.