آگهی نیویورک تایمز علیه ایران هسته‌ای + عکس

گردآوری شده توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز:

من از رئیس جمهور اوباما و کنگره درخواست می‌کنم که تحریم علیه ایران را تشدید کنند تا جایی که زیرساخت‌های هسته‌ای ایران نابود شده و دست از انکار هولوکاست علیه اسرائیل بکشد.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،در یک آگهی تبلیغاتی که روزنامه نیویورک تایمز به چاپ رسانده است، برنده جایزه نوبل، ایلای ویزل، از کنگره آمریکا خواسته است تا تحریم علیه ایران را تشدید کند. در این آگهی تبلیغاتی، وی از رئیس جمهور آمریکا اوباما و کنگره در خواست کرده تا به عنوان شرایط ادامه مذاکرات، خواستار از بین بردن کامل زیرساخت‌های هسته‌ای ایران و عدم انکار هولوکاست شوند.

ایلای ویزل در این آگهی تبلیغاتی که یک صفحه از روزنامه نیویورک تایمز را به خود اختصاص داده بود ، نوشت : اگر درسی برای آموختن باشد امیدوارم دنیا آن را از گذشته یاد گرفته باشد و آن این است که رژیم‌هایی که ریشه در وحشی‌گری دارند نباید مورد اعتماد قرار بگیرند.

اقدام این کهنه کار صهیونیست که در ادامه روند تصویب لایحه جدید در کنگره آمریکا علیه ایران و تشدید تحریم ها است، نشان می دهد که لابی صهیونیستی ایالات متحده همچنان به دنبال فشار علیه جمهوری اسلامی است؛ تا آنجا که این فشارها توافقنامه ژنو را ملغی کند. ایلای ویزل در ادامه آگهی تبلیغاتی خود افزوده است: آیا باید به رژیمی اعتماد داشته باشیم که مجلس آن شعار «مرگ بر آمریکا» را در سالروز اشغال سفارت آمریکا سر می‌دهد؟ آیا باید به رژیمی اعتماد داشته باشیم که وزارت خارجه‌اش بهترین پشتیبان تروریسم در جهان است؟

وی در بخش دیگری از تبلیغ خود با تاکید بر اینکه ایران نباید هسته ای بماند، آورده است: تحریم‌ها هزینه‌های اقتصادی وحشتناکی به دوش مردم ایران گذاشت و تحریم همان چیزی است که رژیم ایران را به پای میز مذاکره کشاند. من از رئیس جمهور اوباما و کنگره درخواست می‌کنم که تحریم علیه ایران را تشدید کنند تا جایی که زیرساخت‌های هسته‌ای ایران نابود شده و دست از انکار هولوکاست علیه اسرائیل بکشد. من قبلا گفته‌ام تاریخ به ما آموخته است که به تهدید دشمنانمان بیشتر از وعده‌های دوستان، اعتماد کنیم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.