آگهی پذیرش نمایندگی صنایع رباتیک آراد

شرکت رباتیک آراد در زمینه گسترش فرهنگ رباتیک و ایجاد فعالیت اقتصادی از تمامی افراد واجد الشرایط دعوت به همکاری مینماید.
شرکت رباتیک آراد اولین شرکت سازنده رباتهای آموزشی  در ایران است که بهترین کیفیت را در کل کشور دارا می باشد. رباتهای آموزشی با هدف عملی کردن دروس تئوری دانش آموزان و بالابردن خلاقیت آنها که در طراحی و ساخت رباتها محقق می شود، طراحی شده است و شرکت با تجربه پنج  ساله در امر تولید بسته های رباتهای آموزشی و آموزش رباتیک در نظر دارد فعالیت خود در سراسر کشور توسعه دهد.
فعالیت اصلی داوطلبان مذاکره با مسئولین آموزشی کشور در راستای برگزاری کلاسهای رباتیک در سطوح مختلف بوده و بعد از تنظیم قرار داد رباتهای کمک آموزشی را از شرکت دریافت می دارند. قابل ذکر است فایل های آموزشی ویژه مدرسین در بخش مباحث ویژه نمایندگی ها قرار گرفته است. لذا با وجود یک برنامه مدون آموزشی سیستم مدرسین را حمایت نموده تا این کلاسها به بهترین نحو برگزار شده و همچنین باعث رضایت مدیران و مسئولین آموزشی کشور گردد.
شرایط اصلی پذیرش نمایندگی:

–       التزام به نظام جمهوری اسلامی ایران
–       نداشتن سوء سابقه قضایی و کیفری
–       پاسخگویی به آزمون نمایندگی شرکت در زمینه کاری
–       سکونت در محل پذیرش نمایندگی
–       متاهلین
–       بومی بودن در منطقه
–       فرهنگیان و فرزندان آنها

علاقه مندانی که درخواست پذیرش نمایندگی شرکت را دارند می بایست مشخصات خود را شامل نام ونام خانوادگی، شهرمحل سکونت و پست الکترونیک، به شماره ۰۹۱۵۴۳۵۸۳۴۹  پیامک نمایند تا شرایط همکاری برای ایشان ارسال گردد.

–       محل فعالیت در محل زندگی نمایندگی بوده و نظر به اینکه قالب فعالیتها و برگزاری دوره ها و جلسات در اماکن دولتی انجام می گیرد، در سه ماهه اول نیاز به مکان نمی باشد.
–       افراد مورد نظر باید نیروهای متخصص (فارغ التحصیلان) رشته های برق، مکانیک، کامپیوتر، فیزیک، مهندسی صنایع و یا افراد دارای سابقه تدریس در سیستم آموزش و پرورش باشند.
–       کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم الزامی می باشد.
تبصره: فعالیت دانشجویان در حال تحصیل این رشته ها نیز با شرایط خاص امکان پذیر می باشد.
سایت:aradrobo.com
ایمیل:aradrobo5@yahoo.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.