آیا این بار افتخار معرفی مدل جدید پلی‌استیشن ۳ نصیب Tokyo Game Show می‌شود؟

چندی پیش و قبل از نمایشگاه Gamescom عکس‌هایی از مدل جدید پلی‌استیشن ۳ به بیرون درز کرد که بسیاری گمان کردند این بار هم سونی می‌خواهد مدل باریکتر و کوچکتر کنسول بازی خود را در آلمان معرفی کند.اما این اتفاق رخ نداد و آن عکس‌ها هم کم کم به فراموشی سپرده شدند, اما این شایعات دوباره جان تازه ای گرفته‌اند!

به تازگی یکی از فروشندگان آلمانی در اکانت فیس‌بوک خود ادعا کرده در ماه اکتبر مدل جدیدتر و باریکتر پلی‌استیشن ۳ عرضه می‌شود. اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، تا ۲ هفته دیگر شاهد نسخه جدید پلی‌استیشن ۳ خواهیم بود.جزئیات بیشتری در این باره انتشار نیافته و منبع خبرتنها اعلام کرده که مدل جدید حتی باریکتر از مدل PS3 Slim سونی است که البته جز این هم انتظاری نمی‌رود. مسئولین سونی آلمان هم در پاسخ به سایت Gamereactor از وجود چنین کنسولی اظهار بی اطلاعی کردند که البته این واکنش نیز امری طبیعی به نظر می‌رسد.

ps3-novo-anatel-2

سونی بر خلاف مایکروسافت – که تقریبا تمام انرژی و توان خود را به نمایشگاه E3 لس آنجلس معطوف می‌کند – همواره سعی کرده برای نمایشگاه‌های دیگر در اروپا و ژاپن نیز حرفی برای گفتن داشته باشد و این بار شاید Tokyo Game Show محل معرفی مدل مدل جدید PS3 باشد.

به هر حال به برگزاری نماشگاه TGS2012 زمان زیادی باقی نمانده (۲۰ تا ۲۳ سپتامبر) و سونی هم در روز چهارشنبه کنفرانس اختصاصی خواهد داشت. باید صبر کرد و دید این بار سونی برای کاهش هزینه و ارزان شدن PS3 چه تمهیداتی اندیشیده و آیا می‌تواند قیمت کنسول خانگی خود را به ۲۰۰$ برساند و فاصله کم خود را با خودرا با xbox 360 جبران کند!


زومیت – زومیت – IT News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.