آیا این تصاویر مربوط به تلفن نکسوس سونی هستند؟

پیش‌تر خبر احتمال تولید چند گوشی نکسوس با همکاری کمپانی‌های دیگر توسط گوگل را داده‌ بودیم. پس از تصاویر لو رفته منسوب به گوشی نکسوس ۴ ال‌جی و همچنین عکس‌هایی که به نظر می‌رسید با گلکسی نکسوس ۲ سامسونگ گرفته شده بودند، حال تصاویر دیگری درز کرده احتمال دارد مربوط به گوشی نکسوس سونی باشد. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.

XperiaBlog دو عکس را منتشر نموده و مدعی است که این تصاویر مربوط به گوشی نکسوس سونی با نام Nexus X هستند. هنوز جزئیات بیشتری از این گوشی هوشمند منتشر نشده، اما می‌توان دید که این گوشی شباهت زیادی به مدل‌های Xperia ion و Xperia T سونی دارد.

نکته ظریفی که وجود دارد آن است که در پشت این دستگاه لوگوی «Google» حک شده، و این در حالی است که در پشت گوشی نکسوس ۴ ال‌جی که پیشتر به آن پرداخته بودیم، لوگوی «With Google» را می‌بینیم. البته احتمال آن که این تصاویر جعلی باشند بسیار بالا است. اگر به تصویر پایین دقت کنید متوجه می‌شوید که چینش آیکون‌ها کمی ایراد دارند و در تصویر بالا نیز بر روی قاب پشتی رنگ‌آمیزی‌های مشکوک و عجیبی را مشاهده خواهید کرد.

sony-nexus-1

این تصاویر از حساب پیکاسا کاربری به نام موتول یتر گرفته شده‌اند و اگر جعلی نباشند، این دومین دستگاه نکسوس جدید است که تصاویر آن لو می‌رود.

قبلا گفته بودیم که احتمالا گوگل پروژه نکسوس خود را گسترش خواهد داد و با همکاری چند کمپانی به تولید گوشی‌های نکسوس (که به خاطر اندروید خام و پشتیبانی قوی گوگل طرفداران بسیاری دارند)، خواهد پرداخت.


زومیت – زومیت – IT News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.