آیا این گلکسی اس ۴ است؟ +عکس

۲۱م اسفند ،

این عکس ها مشخصاتی نظیر نمایشگر ۵ اینچی AMOLED با کیفیت تمام اچ دی، پردازنده ۴+۴ هسته ای اگزینوس ۵ اکتا، گرافیک PowerVR SGX 544MP، رم ۲ گیگابایتی و اندروید ۴٫۲٫۱ را تایید می کنند. نارنجی

ممتازنیوز: یک انجمن اینترنتی در چین، عکس هایی متعدد از تلفنی که کد آن GT-I9502 است را منتشر کرده و مدعی است که این، نسخه دو سیم کارت گلکسی S 4 برای اوپراتور یونیکام چین است. چقدر باید این عکس ها را جدی بگیریم؟

تا جایی که می دانیم سامسونگ در سال قبل، از نمونه های اولیه برای حفاظت از طراحی اصلی پرچمدار خود استفاده کرد. این شرکت پارسال ۳ یا ۴ نمونه اولیه را به شرکای خود در سرتاسر دنیا داد و سپس، تلفنی با طراحی کاملاً متفاوت را رونمایی کرد. امسال نیز شنیده می گردد که ۴ تا ۵ مدل از همین دست، به اوپراتورهای مختلف دنیا داده شده.

بنابراین به احتمال بسیار این عکس ها متعلق به یکی از همین نمونه های اولیه می باشند ولی با این حال، تشابه هایی هم با ویژگی هایی که پیش تر به گلکسی S 4 نسبت داده شده بود، در این عکس ها دیده می گردد؛ به طور مشخص، کناره های فلزی دستگاه و درب پشتی از جنس پلاستیک مورد نظر ما می باشند.

این عکس ها مشخصاتی نظیر نمایشگر ۵ اینچی AMOLED با کیفیت تمام اچ دی، پردازنده ۴+۴ هسته ای اگزینوس ۵ اکتا، گرافیک PowerVR SGX 544MP، رم ۲ گیگابایتی و اندروید ۴٫۲٫۱ را تایید می کنند.

منبع:نارنجی


..
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.